Lasapparaat op MP

Willem11

Actieve deelnemer
17 nov 2015
135
10
Beste forummers,

Op marktplaats heb ik dit oude, loodzware, elektrode lasapparaat van mijn vader gezet, voor 195 euro, waarbij ik moet zeggen dat ik geen goed idee heb van de waarde.

Op dit forum bied ik hem aan voor 75 euro.

Zie: lasapparaat MP

Groet, Willem
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.155
2.627
Hoewel ze onverwoestbaar zijn, zijn ze vervangen door de veel lichtere lasinverters. Die vooral voor hobby lassers het voordeel van makkelijker starten hebben door de hogere startspanning. De waarde zit in het gewicht aan koper dat in de trafo zit en de laskabels .
 
  • Leuk
Waarderingen: Willem11

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.380
834
70
Veldhoven
Mooi oud apparaat. Kwalitatief hoogstaand.
Maar of je er meer dan 50 euro voor krijgt, zal me benieuwen.
Voor rond de 50 Euro koop je in China een invertertje met alle voordelen die chevy al schrijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Willem11

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.155
2.627
Behalve fatsoenlijke laskabels. 2 x 5 meter met een fatsoenlijke aardklem en een fatsoenlijke elektrodehouder kosten je minimaal nog eens 150 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roel22

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.727
2.587
Gaanderen
En de inschakelduur kan een verschil betekenen. Al vraag ik me af of een dhz-er lang genoeg achterelkaar last om daar last van te krijgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.