lamello/zelf kasten maken/prijs meubelpanelen

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
€286, toch wat overdreven he.. :)


Ik meende er toch veel minder voor betaald te hebben... Is ondertussen ook al een viertal jaar geleden, misschien zijn de prijzen ondertussen gestegen... Ofwel heb ik het erg verkeerd op...(mijn excuses dan :confused:)
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Ik heb dit draadje al vanaf het begin zitten mee lezen, maar ik ben er nog niet uit of de TS nu zelf meubels wil maken omdat hij/zij denkt dat hij/zij dan goedkoper uit is, of dat hij/zij zelf wil gaan maken om er een persoonlijke draai aan te geven. Zodat het kosten argument minder zwaar weegt.
 

kreidler

Actieve deelnemer
1 aug 2013
181
0
Lochem
Ik zoek ook mooie panelen van 250cm hoog,liever geen mdf omdat ik dan teveel moet schilderen..
Geen tijd voor,maar bij de ikea kan ik ze niet vinden.
Waar wel ?

Mvg Pascal
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
Heb geen foto's gemaakt, komt nog wel.
Ik heb al beide materialen gebruikt... Alles verloopt prima!
 

nijsluc

Actieve deelnemer
30 apr 2015
27
0
mijn probleem is met lamello dat het koekje 4mm is ,de frees 4mm is maar als je het gleufje gezaagd hebt, dit toch 5mm .Ik weet hier moet nog lijm bij maar 1mm speling vind ik veel . Graag uw gedacht !!!!!!!!!!!!
 

kemo

Actieve deelnemer
31 aug 2014
161
0
in de lengterichting lengterichting heb je speling, maar niet in de breedterichting, je frees is dus te dik?
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Hou je hem ook wel stak/stevig op het materiaal?
zelf heb ik ook nog niet zo heel lang een lamelenfrees en had ook elke keer te brede gleuven, hield het ding niet goed tegen het materiaal nadat ik dit wel deed ging het wel goed.
 

nijsluc

Actieve deelnemer
30 apr 2015
27
0
Hou je hem ook wel stak/stevig op het materiaal?
zelf heb ik ook nog niet zo heel lang een lamelenfrees en had ook elke keer te brede gleuven, hield het ding niet goed tegen het materiaal nadat ik dit wel deed ging het wel goed.


Ga morgen uitproberen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.