lade geleiders, rolgeleiding aangeboden

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Na het opruimen van mijn garage en mijn gereedschapwagen te hebben aangepast, heb ik een stuk of 10 " vollauszug" 400mm rolgeleiders over. Vijf van Hettich en geloof vijf van een ander merk, een deel zit zelfs nog ingepakt.
Als ik hier iemand mee blij kan maken dan kan hij / zij ze komen ophalen voor een symbolische bijdrage van een doos schroeven of een fles wijn.

Groet,
Dirk
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Mocht verzending een optie voor je zijn, dan nog steeds heel graag, dan maak ik graag verzendkosten en een goede fles wijn over.
Indien niet, dan geef ik de mogelijkheid graag door aan iemand die iets dichterbij Rotterdam woont, het is voor mij in ieder geval te ver rijden.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Verzenden is geen probleem, heb nog bubbel folie en een paar dozen die hopelijk groot genoeg zijn. Tenminste als het van beide kanten geen haast heeft:)
Ik kijk vanavond wel even wat ik precies aan geleiders heb liggen en laat dat dan wel weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jpandriesse

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.