Kwekbeestenverblijf

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Een vraagje, ik heb destijds meegekregen dat beter is om geen rust stokje voor het vogelhuisje te plaatsen. Want dan zouden de katten er in kunnen klimmen of de grote vogels gaan op stokje zitten terwijl ze het nestje leeg plunderen.
Als carnivoor liefhebber kun je besluiten om het stokje zeker op te laten zitten :p
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.379
833
70
Veldhoven
Dat vind ik super aardig. Maar ik doe niet aan sociale-media. (Overal op het internet probeert men tegen mijn wil of wens in, een profiel van mij samen te stellen.) Nogmaals dank, maar ik heb niet meer materiaal nodig. Ik ben bang dat ik dadelijk verslaafd raak aan het maken van vogelhuisjes.
En zoveel verschillende soorten vogels heb ik helaas niet meer in mijn omgeving. In mijn tuin zie ik gelukkig nog wel regematig koolmeesjes, roodborstjes, merels, mussen, eksters en een enkele keer een vlaamse gaai. Jammer genoeg heb ik ook veel kraaien in mijn omgeving en die mogen wat mij betreft wel weer verwijdert worden van het lijstje van "bedreigde diersoorten".
Ps: Bij nader inzien, zou je die pfd's niet kunnen verkleinen (inpakken) met win-zip, zip of rar formaat en hier kunnen plaatsen (posten)? Of ziet er copyright op die boeken, dan moet je deze niet plaatsen (posten).
Maar nogmaals dank voor het aanbod.
Too much information, Guus. Dit bericht had je beter per PB kunnen doen.
De pdf's waren al verkleind, maar niet genoeg, dus heb ik ze weer in het originele formaat terug geplaatst
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus Flater

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.