Op 4 juli j.l. maakte ik een stomme uitglijder tijdens mijn werk en kwam zeer ongelukkig met mijn linkerarm op een Stelcon plaat terecht.
De 'krak' was goed te horen en te voelen.
Het deed flink pijn en ben met een taxi naar de SEH van het OLVZ in Amsterdam Oost gegaan.
Na twee foto's en een CT scan bleek het een gecompliceerde breuk te zijn.

Daar is besloten de arm eerst in het gips te zetten.

De volgende dag thuis in Rotterdam direct een afspraak in het Maasstad Ziekenhuis gemaakt voor verdere behandeling.
Na een snelle blik op de foto besloot de chirurg, zonder twijfel, dat er een of twee plaatjes in moesten en dat er een bot splintertje weg gehaald moest worden. Zou dit niet gebeuren dan is de kans op artrose erg groot.
Een week later ben ik geopereerd en zijn er twee plaatjes in gezet.

De eerste twee weken mag en kon ik helemaal niks met de arm. Maar na een controle mocht ik beginnen met oefeningen. Rek en buig oefeningen.

Twee weken geleden weer op controle en volgens de chirurg is het weer helemaal goed.
En zo voelt het ook!
Inmiddels ben ik weer volop bezig met mijn werk en het voelt heel goed aan.
Het is nog niet helemaal over, er zit nog wel een hoop rommel en litteken weefsel bij de pols. Ik voel het kraken en knarsen. Maar geen pijn.
Het is jammer dat het nu zo druk op mijn werk en thuis is, want ik hoor de schaven en zagen om aandacht schreeuwen!!!
Volgende week ga ik weer lekker aan het houtbewerken beginnen!
Al met al een hele ervaring, maar met een goede afloop.
In beide ziekenhuizen ben ik zeer goed behandeld en de chirurg in het Maasstad Ziekenhuis krijgt van mij een tien!
Dat mag ook een keer gezegd worden.
Groeten, Raymond
De 'krak' was goed te horen en te voelen.
Het deed flink pijn en ben met een taxi naar de SEH van het OLVZ in Amsterdam Oost gegaan.
Na twee foto's en een CT scan bleek het een gecompliceerde breuk te zijn.

Daar is besloten de arm eerst in het gips te zetten.

De volgende dag thuis in Rotterdam direct een afspraak in het Maasstad Ziekenhuis gemaakt voor verdere behandeling.
Na een snelle blik op de foto besloot de chirurg, zonder twijfel, dat er een of twee plaatjes in moesten en dat er een bot splintertje weg gehaald moest worden. Zou dit niet gebeuren dan is de kans op artrose erg groot.
Een week later ben ik geopereerd en zijn er twee plaatjes in gezet.

De eerste twee weken mag en kon ik helemaal niks met de arm. Maar na een controle mocht ik beginnen met oefeningen. Rek en buig oefeningen.

Twee weken geleden weer op controle en volgens de chirurg is het weer helemaal goed.
En zo voelt het ook!
Inmiddels ben ik weer volop bezig met mijn werk en het voelt heel goed aan.
Het is nog niet helemaal over, er zit nog wel een hoop rommel en litteken weefsel bij de pols. Ik voel het kraken en knarsen. Maar geen pijn.
Het is jammer dat het nu zo druk op mijn werk en thuis is, want ik hoor de schaven en zagen om aandacht schreeuwen!!!
Volgende week ga ik weer lekker aan het houtbewerken beginnen!
Al met al een hele ervaring, maar met een goede afloop.
In beide ziekenhuizen ben ik zeer goed behandeld en de chirurg in het Maasstad Ziekenhuis krijgt van mij een tien!
Dat mag ook een keer gezegd worden.
Groeten, Raymond