Heb ook niet stil gezeten.
laaste maanden en zo is een hardhoten kozijn geboren
ben alleen vergeten tussendoor wat foto's temenen
maar wil deze toch met jullie delen van de kozijn in de grondlak.
na overal wat prijzen gevraagt het hebben voor een kozijn die naar ons gevoel allemaal wat aan de hoge kan vond toch maar zelf begonnen aan zoiets
met wat hulp van google boeken en uitleg van een timmerman het erop gewaagd
maar als eerste een robland x21 aangeschaft die ik voor een leuk prijsje kon overnemen inclusief wat hout
de raamsluiting moet er nog aankomen zal waarschijnlijk wel elektrisch worden (elektriciteit is tenslotte niet voor niets uitgevonden zeg ik altijd
) mits ik dit voor een leuk prijsje uitkanhalen
zodat ik de ramen ook via de pc kan gaan aansturen tja als je in de elektronica werkt krijg je zoiets.
bovenlichten heb ik voorzien van een mooi profiel ipv recht zoals dat tegenwoordig doen.
misschien maak ik de glaslatten ook zo ipv van de standaart rechten die ze hebben.
vind wel wat hebben een beetje dat ouerwetse eraan
laaste maanden en zo is een hardhoten kozijn geboren
ben alleen vergeten tussendoor wat foto's temenen
maar wil deze toch met jullie delen van de kozijn in de grondlak.
na overal wat prijzen gevraagt het hebben voor een kozijn die naar ons gevoel allemaal wat aan de hoge kan vond toch maar zelf begonnen aan zoiets
met wat hulp van google boeken en uitleg van een timmerman het erop gewaagd
maar als eerste een robland x21 aangeschaft die ik voor een leuk prijsje kon overnemen inclusief wat hout
de raamsluiting moet er nog aankomen zal waarschijnlijk wel elektrisch worden (elektriciteit is tenslotte niet voor niets uitgevonden zeg ik altijd
zodat ik de ramen ook via de pc kan gaan aansturen tja als je in de elektronica werkt krijg je zoiets.
bovenlichten heb ik voorzien van een mooi profiel ipv recht zoals dat tegenwoordig doen.
misschien maak ik de glaslatten ook zo ipv van de standaart rechten die ze hebben.
vind wel wat hebben een beetje dat ouerwetse eraan
Bijlagen
Laatst bewerkt: