Koptelefoonstandaard

k995

Actieve deelnemer
8 sep 2020
82
54
origineel !
mogen we meer details over het maakproces ?
vooral (het inwerken van) die leds boeit mij !
Ja hoor, moet toch eens uit elkaar nog halen omdat ik aan de onderkant ook zo een acryl laag wil doen.
Zal wat meer foto's nemen dan.

De 2 acryl lagen zijn doorzichtig en in de voet heb ik dan een vierkant uitgefreest en daar dit :

61oVCkMh4AL._AC_SL1001_.jpg

Ingepropt, je kan die gewoon afknippen.

Ze zitten nu loodrecht en ik wil ze nog platleggen en vastlijmen. Heb dan een metelan plaatje aan de onderkant gevezen, dat wil ik vervangen door nog zo'n acryl plaatje zodat ook daar je licht hebt.

k995

Actieve deelnemer
8 sep 2020
82
54
Onderkant :

image1(1).jpeg

Ja kan hier ook het "issue" nog zien, die leds wil ik plat hebben naar boven gericht. Mogelijks laat ik dat kleine stukje (wat ook de ontvanger en zo bevat) eruit steken.

image3.png

De verschillende lagen

image2.png

Boven de template die ik gemaakt heb, onder de eerste poging op wat overschot van hout.

image0(2).jpeg

De acryl lagen ertussen, zijn een 8mm, is makkelijk te bewerken .

De werkwijze was dus:

die template maken

hout/acryl met decoupeerzaag ongeveer uitzagen

Op router tafel op maat frezen mbh die template

gaten boren/lijmen

afwerken met schuurpapier

onderste eruit gefreesd

leds erin

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mink

k995

Actieve deelnemer
8 sep 2020
82
54
Voorlopig de finale versie leds gewoon rond een ijzeren plaatje gewikkeld en vastgelijmd, ijzeren plaat aan de onderkant vervangen door doorzichtige acryl & een vilt laag zodat het nergens krassen maakt.

image1(2).jpeg

• Leuk
Waarderingen: John1969

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.