Koffer Kolonisten van Catan

Bagatelleke

Nieuw lid
16 jun 2015
1
0
Hey Toni,
Wij hebben een houten koffer gemaakt waar alle uitbreidingen in passen.
Indien interesse hoor ik het graag.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
me bij Hemmo aansluitend, heb je tekeningen van de koffer beschikbaar ? Zo'n koffer is misschien een leuk kado voor mijn broer (met Kerst ...)

heb je nog ideen om de koffer wat lichter te krijgen ? Hoe dik zijn de latten die je hebt gebruikt ?



PS merk nu net dat dit al een (heel) ouwe post is, sorry
 
Laatst bewerkt:

Pablo

Nieuw lid
11 nov 2015
1
0
Koffer maken KOLONISTEN van CATAN.

Beste Rene,

Ik heb ook zeer veel interesse in de tekeningen van de kist. Ik ben serieus van plan om een kist te gaan maken. Ik hoop spoedig van jou de tekening te krijgen. Mijn eindresultaat zal ik tzt op dit forum plaatsen.

Hartelijke groet,

Pablo(Paul) Vessies





Beste allemaal,

Hartelijk dank voor alle positieve reacties!
Het was inderdaad even puzzelen over hoe alles in de koffer zou moeten passen.

@ Roald, Door de deksel te sluiten zal de deksel, wanneer de koffer klaar is, de bovenkant van de afzonderlijke bakjes raken waardoor de speelstukjes in de bakjes blijven zitten.

Ik zal binnenkort proberen een tekening te maken. Ik zou het erg leuk vinden als meer mensen deze koffer zouden gaan maken gebaseerd op mijn tekening en daar een fotoverslag van bij willen houden. Mocht iemand er aan willen beginnen en vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.

Grt. Rene
 

Loez88

Nieuw lid
31 dec 2015
2
0
Beste allem

Hartelijk dank voor alle positieve reacties!
Het was inderdaad even puzzelen over hoe alles in de koffer zou moeten passen.

@ Roald, Door de deksel te sluiten zal de deksel, wanneer de koffer klaar is, de bovenkant van de afzonderlijke bakjes raken waardoor de speelstukjes in de bakjes blijven zitten.

Ik zal binnenkort proberen een tekening te maken. Ik zou het erg leuk vinden als meer mensen deze koffer zouden gaan maken gebaseerd op mijn tekening en daar een fotoverslag van bij willen houden. Mocht iemand er aan willen beginnen en vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.

Grt. Rene

Ik zie ook graag de tekeningen :)
 

toni

Nieuw lid
10 jan 2013
3
0
Bagatelleke, ik heb er wel interesse voor.
heb je er plannen en afmetingen van
 

Assie

Nieuw lid
26 dec 2018
1
0
Hallo Rene wat een gave koffer ik heb idd de originele koffer maar die barst inmiddels uit zijn voegen. Ik zou graag de tekeningen met de maten van je ontvangen. Ik vergoed graag de kosten die je daarvoor moet maken
 

Evers24

Nieuw lid
11 okt 2020
5
0
Hallo allemaal
Is er iemand hier die een tekening heeft voor een Catan box waar alle uitbreidingen in passen
Ik hoop graag iets te horen
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
alhoewel Rene als ‘actieve deelnemer’ wordt geklasseerd door de forumsoftware heeft hij op geen van deze posts gereageerd tot nu toe, jammer
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Ja, dat was hem. Creatieve vondst maar wel met een rauw randje.
Het origineel is overigens omgedoopt tot simpelweg "Catan".
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.058
392
Ik heb ooit koffer voor dit spel ooit voor mijn verjaardag gekregen maar deze is veel mooier.
ik denk niet dat Rene een tekening heeft gemaakt.
Er zijn maar weinig mensen die voor zichzelf meer dan een basistekening maken meestal maak je het toch maar 1 keer

de fotos zijn duidelijk genoeg om met de kaartjes er bij de afmetingen vanaf te meten volgens mij
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
de fotos zijn duidelijk genoeg om met de kaartjes er bij de afmetingen vanaf te meten volgens mij
tuurlijk kan dat, zo zijn de Japanners ook begonnen zoveel jaar geleden,
maar als iemand het denkwerk al heeft gedaan waarom zou je dan het wiel opnieuw willen uitvinden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.