Nou, ik merk dat er deze tijd weinig uit mijn handen komt. Ik kan een keer per week een paar uur gebruik maken van een werkplaats, dus het schiet zoiezo al niet op met mijn projectjes, maar met het mooie weer merk ik dat ik toch liever buiten iets doe. En de draaibank buiten zetten is echt geen optie 
Binnen is het soms best warm dan, in een klein hok. Er staat ook een zaagtafel en er liggen wat handmachines, een werktafel en een kolomboormachine.Ik ben in iedergeval wel blij dat ik er gebruik van mag maken. het is een leuke hobby. maar met deze temperaturen, vrees ik dat het een 'slecht' weer hobby is.
nu ga ik lekker wandelen ed. gewoon dus lekker buiten zijn.
Merken jullie ook dat de 'productie' minder word met het 'stijgen der temperaturen', dus mooi, lekker weer?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Binnen is het soms best warm dan, in een klein hok. Er staat ook een zaagtafel en er liggen wat handmachines, een werktafel en een kolomboormachine.Ik ben in iedergeval wel blij dat ik er gebruik van mag maken. het is een leuke hobby. maar met deze temperaturen, vrees ik dat het een 'slecht' weer hobby is.
Merken jullie ook dat de 'productie' minder word met het 'stijgen der temperaturen', dus mooi, lekker weer?
Ben benieuwd naar jullie reacties.