Klaptafel en kast in Afrormosia

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Hoi allemaal,

Lang geleden dat ik nog een projectje heb laten zien. Voor een klant heb ik een kastje + tafel gemaakt voor in hun buitenkamer.
Volledig massief in Afrormosia uitgewerkt. De (salon)tafel kan ingeklapt worden en meerijden aan de achterkant van de kast.

De klant en ikzelf ;) zijn heel tevreden van het resultaat

20200711_160802.jpg20200711_161022.jpg20200711_161031.jpg20200711_161233.jpg
 

Doc

Actieve deelnemer
Dat is een mooie houtsoort zeg. Heb de naam al heel wat keren voorbij zien komen maar nooit echt toegepast gezien (kom hier nog niet zo lang).
Ook de toepassing is erg chique. Ik kan me heel goed voorstellen dat men zeer tevreden is met het resultaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluo

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Het hele proces op Instagram gevolgd, echt een knap eindresultaat! Vernuftig salontafeltje (y)

Ik vraag me wel af: De zwevende latten van de panelen zitten in een rabat en worden geborgd door de geschroefde planken aan de binnenzijde, neem ik aan? Om welke reden heb je niet met een groef gewerkt waar ze in vallen?
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Het hele proces op Instagram gevolgd, echt een knap eindresultaat! Vernuftig salontafeltje (y)

Ik vraag me wel af: De zwevende latten van de panelen zitten in een rabat en worden geborgd door de geschroefde planken aan de binnenzijde, neem ik aan? Om welke reden heb je niet met een groef gewerkt waar ze in vallen?
Bedankt!
Ik vond dat er te weinig ruimte was voor een groef en vreesde dat de structuur zo te zwak ging worden. Vandaar dat ik voor de rabat heb gekozen.
 

martinus86

Nieuw lid
30 mrt 2019
16
15
Wat een professioneel resultaat, prachtig.

Is het hout in België ingekocht? In NL is het bij mijn weten door importrestricties nauwelijks te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluo

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.