Ik moet voor een vriend een keuken opnieuw bouwen, de massieve (eiken) deurtjes moeten hergebruikt worden maar de binnenkasten zouden vernieuwd moeten worden. Ik zou hiervoor waterbestendige groene MDF gebruiken van 18mm. De hangende bovenkasten zou ik gewoon in de muur vijzen, door de achterwand heen (de muur erachter is aan ene kant baksteen aan andere kant stevige OSBplaat met gyproc voor)
Bij de bestaande kastjes is de achterwand niet volledig tot achteraan gezet, mogelijks om achteraan verluchting toe te laten. Ik zou deze insprong achterwege laten. Tenzij iemand hier de noodzaak van inziet?
Heeft er iemand ervaringen of bedenkingen die materiaal of constructie betreffen en mij van pas kunnen komen?
Alvast bedankt!
Attached files.jpg)
Bij de bestaande kastjes is de achterwand niet volledig tot achteraan gezet, mogelijks om achteraan verluchting toe te laten. Ik zou deze insprong achterwege laten. Tenzij iemand hier de noodzaak van inziet?
Heeft er iemand ervaringen of bedenkingen die materiaal of constructie betreffen en mij van pas kunnen komen?
Alvast bedankt!
Attached files
.jpg)