Keuken plaatsen / voorbereiden /...

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Ik heb geen behoefte gehad om in mijn draagmuur horizontale gleuven te frezen.
Een deel van de elektra komt daarom nu uit de kruipruimte.
Een deel zit achter de plint. (achter de voeten van de onderkastjes).
En een ander deel loopt in electra-flexbuizen gewoon in de kasten. Helemaal achterin, rond gaatje boren in de kasten. Met een beetje kijken, was er prima ruimte te vinden hiervoor. In het dagelijkse gebruikt valt het zeker niet op én het hindert ook niet.

Het creëren van een loze achterruimte, werkt vermoedelijk erg prettig. Maar zorgt ervoor dat daarna altijd de keukenruimte zelf 5 centimeter kleiner is. Dat heb ik er niet voor over.
 

Louket

Nieuw lid
31 aug 2023
3
0
Neede
We krijgen volgende week de nieuwe keuken, afgelopen week heeft een klusbedrijf alle electra, waterleidingen en afvoeren volgens keukenplan in de muren gefreesd. Het keukenmontage team wil dit zo hebben.
 

Miko

Actieve deelnemer
21 dec 2022
139
32
Utrecht
We krijgen volgende week de nieuwe keuken, afgelopen week heeft een klusbedrijf alle electra, waterleidingen en afvoeren volgens keukenplan in de muren gefreesd. Het keukenmontage team wil dit zo hebben.
Ts plaatst zelf zijn keuken dus dan werkt het zoals je zelf wilt😉
 
  • Leuk
Waarderingen: AvdLinden

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.