Kersenhout kamerdroog 50mm dik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batavus

Actieve deelnemer
29 dec 2019
197
189
Driebergen Rijsenburg
Hi Woodworkers,

ik heb te veel hout. De beste raad is voorraad zeg ik altijd, maar de komende jaren heb ik niet genoeg tijd om al mn huidige voorraad op te maken en ik wil mn opslag opruimen. Daarom verkoop ik een en ander. Zal de komende dagen nog wat meer Am. noten balken, en esdoorn posten hier.

Anyway: Kersenhout, uit Nederland. Prachtige tekening. 50mm dik kamer droog. Meer dan genoeg hout voor een erg grote eettafel.

De lange delen (4 stuks) zijn 2,50 meter lang en onder tussen de 45 en de 50 cm breed
De middellange (2 stuks) delen zijn 1,70 lang
De korte delen zijn ca. 1m lang.

350 euro voor de hele stapel. Op te halen in Zeist.
IMG_4582.jpegIMG_4578.jpegIMG_4579.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_4580.jpeg
    IMG_4580.jpeg
    86,1 KB · Weergaven: 12
  • Leuk
Waarderingen: Ruben houtklusser

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Uit mn hoofd 260 cm lang (kan ook 250 zijn weet ik niet meer) 21 cm breed, 52mm dik. Eerste klas Amerikaanse kwaliteit, het donkerbruine notenhout.
Zeker interesse, ik heb een tv-meubel op de planning staan die ik graag uit Noten wil maken. Maar ik zie dat ik niet de eerste met interesse was... Hoe groot is de partij?
 

Houtenkop007

Nieuw lid
24 feb 2020
20
1
Groningen
Hi Woodworkers,

ik heb te veel hout. De beste raad is voorraad zeg ik altijd, maar de komende jaren heb ik niet genoeg tijd om al mn huidige voorraad op te maken en ik wil mn opslag opruimen. Daarom verkoop ik een en ander. Zal de komende dagen nog wat meer Am. noten balken, en esdoorn posten hier.

Anyway: Kersenhout, uit Nederland. Prachtige tekening. 50mm dik kamer droog. Meer dan genoeg hout voor een erg grote eettafel.

De lange delen (4 stuks) zijn 2,50 meter lang en onder tussen de 45 en de 50 cm breed
De middellange (2 stuks) delen zijn 1,70 lang
De korte delen zijn ca. 1m lang.

350 euro voor de hele stapel. Op te halen in Zeist.
Bekijk bijlage 136001Bekijk bijlage 135998Bekijk bijlage 135999
Beste Batavus,

als het houtworm vrij (leerpuntje van de vorige keer ;-) ) is mag je het voor mij reserveren. Kan het pas Zondag ophalen
 

Batavus

Actieve deelnemer
29 dec 2019
197
189
Driebergen Rijsenburg
Zo, dat ging weer snel. Kersen en Am. Noten balken zijn gereserveerd. Ik kom misschien nog met Amerikaans esdoorn planken. Ik zal daar tzt een apart topic voor aanmaken.
Hier mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.