kastjes in multiplex

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Neen mag gerust 6 mm zijn , ik vind dat je ze wel mag zien als je ze op de koppen mooi in verstek zaagt
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Weet er iemand waar ik abs ( plastiek ) kantenband wit 2mm dik 15 à 16 mm breed kan kopen per meter ??
ik vind het wel maar is allemaal per rol van 50m of meer .
Gysbrechts hier bij ons in Belgie zou het kunnen hebben maar is nog een hele week in verlof
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.151
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
dat je 2 mm nodig hebt, betwijfel ik
meestal is het 1 mm
hoe ver wil je voor die kantenband rijden ?
en laten opsturen is direct een paar werkdagen + je betaalt meer voor de verzending dan voor de band
misschien heeft een collega er liggen
ik woon te ver
wachten tot gijsbrechts terug is lijkt mij de beste aanpak
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
het is een bestaande constructie die ik moet aanpassen ( zagen ) deze is afgeboord met zo'n plastiek boordje van 2 mm dik , daarom zou ik het liefst zo goed mogelijk de boel kunnen afwerken zodat het het minst opvalt .
dat ik er een paar dagen moet op wachten is niet zo erg , maar zou al blij zijn dat ik het zou vinden per meter .
anders moet ik wachten tot gysbrechts terug open gaat op 31 juli en dan hopen dat die dat heeft .
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.151
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
zie nu dat je in haacht woont
dan lijkt klein-brabant, waar ik woon, een steenworp verder
ik heb heel wat witte kantenband liggen
kan kijken of daar 2 mm tussen zit
let wel: volgens mij is die meestal 23 mm breed
je kan ook bij ostermann kijken
ik merk dat je geen (btw-?)klant dient te zijn om rond te neuzen
indien ze enkel aan btw'ers leveren, kan je mij jouw bestelling doorgeven, vooraf betalen + dan bestel ik & laat het bij hou leveren
let wel: in liedekerke hebben ze meestal geen voorraad => komt uit de !
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Ik woon in Haacht ja , ligt tussen mechelen en leuven .
moest te breed zijn kan ik dat misschien wel af frezen .
Ostermann verkoopt enkel per volle rol als ik goed gezien heb.
ga eens kijken bij joris
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
net even bij die kantenband.com gaan kijken , man toch die vraagt 25€ verzending :rolleyes: voor 10meter kantenband op te sturen
 
Laatst bewerkt:

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.151
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
ja via de link , inderdaad kom ik dan bij kantenband.com
heb het even aangepast in mijn vorige bericht
even dacht ik dat @jorisvh woekerprijzen vraagt

alhoewel . . . opsturen is strikt genomen ook niet gratis
inpakken vraagt tijd + materiaal
en tenzij je een grote verzender bent, betaal je het tarief van jan&alleman
25 euro is schappelijk indien ik het pakje tijdens mijn werkuren zelf weg zou brengen of een koerier het op moet halen
als je 10 m kantenband aan een totaal van 30 euro koopt, kunnen ze het niet gratis opsturen
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
ik koop veel online , verzending van Nederland of Duitsland kan best een 12 à 13 € kosten , maar 25€ dat vind ik er wel over hoor .
zal wachten worden tot ze hier bij ons terug open gaan zekers
 

jorisvh

Post veel
even dacht ik dat @jorisvh woekerprijzen vraagt
ik verkoop vooralsnog geen kantenband, zelfs niet aan woekerprijzen 😇.
moest ik 2mm dik hebben liggen, dan zou ik ze @Blazer wel uit de nood willen helpen, maar enkel 0,8 en 1mm op stock.
net even bij die kantenband.com gaan kijken , man toch die vraagt 25€ verzending :rolleyes: voor 10meter kantenband op te sturen
Ik heb er zelf nooit besteld. ik had 9€ verzending gezien maar dat was enkel binnen NL blijkbaar.
25€ zou wel eens de echte kost kunnen zijn zoals @ZotVanHout zei maar die geldt dan blijkbaar wel enkel voor buitenlanders 🙄.

Ostermann is mijn vast adres voor kantenband per meter.
na inloggen kan je prijzen zien en ook dat je per m kan bestellen.
10m van die Alpen wit 16x2mm komt op ongeveer 31€: 11€ +6€ afrol + 9€ verzending + 5€ BTW.
als je geen BTW-nr hebt, wil ik hem evt voor je bestellen. heb je waarschijnlijk do binnen.

de vraag is dan wel welk wit. Ostermann heeft een 70-tal tinten/structuren wit waarvan 16 in 16mm.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

rinus

Post veel
13 nov 2011
754
154
Heerde
marinusvannorel.nl
ik koop veel online , verzending van Nederland of Duitsland kan best een 12 à 13 € kosten , maar 25€ dat vind ik er wel over hoor .
zal wachten worden tot ze hier bij ons terug open gaan zekers
En ik maar denken dat Hollanders zo met centen bezig zijn:)

Maar stel dat ik je een gratis reststuk op zou willen sturen.
- Doosje zoeken
- Inpakken
- Naar verzender brengen
- Ik weet dat ik aan 15 minuten te weinig heb. Daar bovenop komen de verzendkosten van bv PostNL nog.

Heb je een professioneel verzendhuis (bv amazon) dan kan het natuurlijk sneller en goedkoper, maar dan hebben we het maar niet over arbeidsomstandigheden en dergelijke.
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Joris , ik heb wel een foto , heb geen idee hoe wit Alpen-wit is .
het is populieren multiplex HPL plaat , de tweede foto van op een site waar ze zulke platen verkopen voor ombouw van campers
 

Bijlagen

  • IMG_20230725_085818.jpg
    IMG_20230725_085818.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 9
  • 52025.jpg
    52025.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 13

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
rinus , denk dat alle mensen wel een beetje naar de portomonee kijken , en ben best wel bereid van voor speciale dingen wat meer te betalen hoor , en als het moet dan moet het maar hé
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Joris ,
Alvast bedankt voor je aanbod om het via jou te bestellen bij Ostermann.
Ik ga even wachten om te zien maandag als Gysbrechts open gaat of die het hebben , dit zal de makkelijkste oplossing zijn denk ik .
moesten ze het niet hebben zou ik wel van je aanbod gebruik willen maken .
 

jorisvh

Post veel
Geen probleem, ik hoor het wel als gijsbrechts niet kan helpen.
Als ik me goed herinner van een bedrijfsbezoek een paar jaar geleden, doen die maatwerk (zagen en afplakken). Ze zullen het dus allicht hebben, vraagt blijft of ze het willen verkopen.

Heb de afbeelding van je leverancier eens door Google lens gedraaid maar dat levert geen RAL kleur op, enkel “Hooglans wit HPL”, dus dat helpt niet.
Alpenwit was het eerste wit in het ostermann alfabet, dus geen idee hoe het eruit ziet.
Bij ostermann kan ik op RAL zoeken moest je een ral waaier hebben en kan checken wat het dichtst komt, is dat een goed begin.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.