Kastenwand garage

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Keurig en een mooie stofvrije oplossing!

Fons

bedankt voor de complimenten heren.

tegen het stof zal het zeker helpen maar 100% alles tegen houden zal zeker niet het geval zijn.

DE grote verbetering gaat zijn dat alle spulletjes nu hun eigen plekje krijgen en ook belangrijk, alles ligt zoals ze hier zeggen "uit het oog" wat met een peuter in huis toch altijd goed helpt om het op een " normaal" (lees kinderloos) huis te laten lijken...
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
De 2 corpussen aan de rechterkant hebben elk 2 deuren dus daar zit geen verschil op.

Misschien is die ene deur ietsjes krom getrokken.

met de scharnieren krijg ik dat er niet uit geregeld, ik kan proberen het ene scharnier waar het probleem zit wat dieper in de corpus te plaatsen. Hopelijk is het dan opgelost.
Het is natuurlijk "maar" voor in mijn garage maar ik beschouw dit als een leerstuk en doe het liefst zo goed mogelijk natuurlijk.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik heb een andere vraag, die groeven die je er in gefreesd hebt, de linker deur, de rechts groef en die van de deur ernaast, die hebben een andere afstand dan de overige groeven/deuren
heb je de deur andersom gemonteerd dan gepland of is daar een reden voor ?
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Ik heb een andere vraag, die groeven die je er in gefreesd hebt, de linker deur, de rechts groef en die van de deur ernaast, die hebben een andere afstand dan de overige groeven/deuren
heb je de deur andersom gemonteerd dan gepland of is daar een reden voor ?

dat heb je goed gezien, is een beginnersfout maar zo leren we het natuurlijk wel hè ...

als ik de kasten die links nog moeten bijkomen laat volgen op dat patroon van die enkele deur denk ik niet dat dat gaat opvallen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.