Kapex KS60E zaagt niet haaks meer

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Hallo,

Ik merk al een tijdje dat de zaagsnedes van mijn Kapex niet helemaal haaks meer zijn. Ik wil hem graag opnieuw afstellen maar kan nergens vinden hoe dat bij de KS60 moet. in de handleiding van de 120 staat een beschrijving voor de KS120 maar in de handleiding van de KS60 staat dat niet (daar zal toch een reden voor zijn?)

Heeft iemand dit eerder gedaan? Ik kan hier nergens iets over vinden, ook op YT steeds net niet wat ik zoek.

Groeten,
Jan Albert
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.772
741
Enschede, Twente
En mocht de KS60 het kleine broertje van de KS120 zijn, dan kan de Supplemental Manual daarvan van nut zijn: het kalibreren wordt uitgebreid uitgelegd. Zoeken naar "Supplemental Manual Kapex KS120"…
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus Flater

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Oeioei, ik heb verzuimd hier op te reageren.. hierbij dan nog maar even.

de KS60 is wel wezenlijk anders dan de KS120..

vanuit Festool kreeg ik onderstaande afbeelding en de tekst: "Door de schroef van het met de pijl aangeduide onderdeel een stukje los te draaien, kan de basis een weinig naar links en naar rechts versteld worden".

Dit was voor mij voldoende om de zaag te kunnen afstellen.


zaag.png
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.