kampeerkeuken tekening?

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
625
90
Sterksel
Voor het komende kampeerseizoen, wil ik een kampeerkeuken maken. Eigenlijk is het een box waar een kookstel en al het keukengerij in kan.
Heeft iemand daar wellicht nog een interessante tekening van?
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Ik heb lang gezocht op internet naar ideeen voor een kookkist. Vond eigenlijk niets echt passends. Het is maar net hoe groot het mag zijn, en wat voor features. Ik wilde een compacte en lichte kist, waar veel in past, met een (evt. uitklapbaar) deksel dat als tafeltje gebruikt kan worden. Uiteindelijk zelf maar eentje geklust van 4mm triplex. De maat overgenomen van een grote vouwkrat die ik al jaren in gebruik had hiervoor. Er zitten twee "verdiepingen" in met een laatje (van de IKEA). Het deksel moet ik nog maken. Als er interesse in is, plaats ik later wel goede foto's.

Hier een (heel slecht) filmpje waar de kist in voorkomt:
 

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
625
90
Sterksel
Je had er slecht weer zo te zien. :)
Ik dacht meer aan iets wat Mathijs gemaakt heeft met eventueel boven in de brander.

 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Gave kast Mathijs! Vooral het ontwerp van het onderstel spreekt me erg aan. Simpel maar heel effectief. Bevalt hij ook goed tijdens het kamperen? Pak je hem nu elke dag op en zet je hem dan in de tent/auto als je op pad gaat of laat je hem lekker buiten staan? Denk dat je alles een beetje op maat hebt gemaakt naar de kampeerspullen die je hebt?
 

Mathijs

Actieve deelnemer
31 mei 2010
26
8
Wijk bij Duurstede
Gave kast Mathijs! Vooral het ontwerp van het onderstel spreekt me erg aan. Simpel maar heel effectief. Bevalt hij ook goed tijdens het kamperen? Pak je hem nu elke dag op en zet je hem dan in de tent/auto als je op pad gaat of laat je hem lekker buiten staan? Denk dat je alles een beetje op maat hebt gemaakt naar de kampeerspullen die je hebt?

Dank je!
Hij bevalt zeer goed, geen rondslingerende keukenspullen meer, en we kunnen comfortabel vanuit een campingstoel koken.
Op de camping verhuist hij alleen naar binnen als het regent. Ik ben bang dat hij anders geen lang leven beschoren is. De kist is gemaakt van populierenmultiplex om het gewicht zo laag mogelijk te houden.
Ik heb de maten zo gekozen dat de Coleman benzinebrander er precies bovenop past. Hij lijkt klein maar er past verrassend veel in!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.