kabel doorvoer

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.725
2.586
Gaanderen
Volgens mij zijn die er ook in 6 aders. Welke geschikt zijn voor frequente beweging zit helaas niet meer op de hardeschijf. Info bij goede electrische groothandel.
Succes
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.145
2.627
Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 7 x 1,5mm2 voor aanhanger verlichting. Maar dat heeft vaak zo'n goedkoop plastic omhulsel, dat al snel hard wordt en breekt.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.145
2.627
Wim, dat ziet er goed uit. Zelfs de 7 x 2,5mm2 is 12mm uitwendig, dus daar kom ik eventueel ook nog mee weg. En voor bewegende toepassingen. Ga een paar meter bestellen, dan kan mijn andere zaag ook een nieuwe kabel krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rmenkveld en Wim Kluck

fritske

Nieuw lid
19 mei 2012
6
1
Weet je zeker dat het M16 is? oude wartels hadden vaak een PG-maat, dat is een iets andere diameter. PG9 of PG11 zou in de buurt moeten komen.
Wartels in M16/M20 etc is iets van de laatste 15 jaar.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.725
2.586
Gaanderen
Nee ik heb documentatie gezien waarin m16x1 vermeld stond. Oude documentatie. Geen idee waar het te koop is maar dat bedrijf bestaat al meer dan 30 jaar niet meer.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.145
2.627
De zaag is uit 1959. Er is vaak weinig te vinden over machines van voor het computer tijdperk. De bedrijven zijn vaak overgenomen of op de fles gegaan en de archieven zijn in de container gemikt. Goed voorbeeld is bijvoorbeeld beuvink. Er is on line weinig over de geschiedenis en de machines te vinden. Maar als je ziet hoeveel van die machines er alleen in nederland nog zijn, dan moet het toch een bedrijf met een flinke productie geweest zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.