Kaarsen standaarts

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Ik heb voor erg weinig geld een zelfbouwdraaibank gekocht.
Ik ben er direct mee aan het werk gegaan het hier ziet u het resultaat.

 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Re: Eerste werkstuk - Kaarsen standaart

Dat belooft veel voor de toekomst !! Mooie vorm, de 3 ringen geven iets extra's aan het geheel.

Welke houtsoort heb je gebruikt ?
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Re: Eerste werkstuk - Kaarsen standaart

Bedankt allemaal

Ik zal snel een foto maken van de draaibank en ik denk dat ik nog wel een paar dezelfde standaarts maak.
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Re: Eerste werkstuk - Kaarsen standaart

Na de eerste standaart had ik de smaak te pakken en heb ik nog een paar gemaakt.
Ik heb ze allemaal een andere vorm gegeven om zodoende meer te leren.

Foto:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Re: Eerste werkstuk - Kaarsen standaart

Je hebt de smaak te pakken !! Mooi dat je zoveel plezier beleeft aan deze mooie hobby. Qua draaien zie ik nog wel een paar verbeterpuntjes , misschien een leuk idee om eens bij een andere draaier mee te kijken ??
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Re: Eerste werkstuk - Kaarsen standaart

Bij iemand anders meekijken is een goed idee, Ik heb het draaien mezelf aangeleerd met een boek en wat filmpjes maar van meekijken bij een goede houtdraaier leer ik vast meer.
 

malefe

Actieve deelnemer
29 sep 2009
88
0
Re: Werkstukken - Haye Galama

mooi,iK heb het draaien en segment werk ook uit mezelf geleerd maar met veel hulp van youtube en natuurlijk dit heerlijke forum hier.
Maar eens naast een geoefende houtdraaier staan zal natuurlijk een positief effect hebben het is met onze ogen dat we moeten stelen.
groeten malefe
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.