Dank je wel! En wat is jou mooiste project?Daar mag je zeker trots op zijn.
Mooi gedaan.
Gr Danny
Mooi gedaan hoor!!Ziet er goed uit!
mijn trots: ladder met hekwerk voor Zoldertje dochter.
Alles van eiken zelf gemaakt.
Bekijk bijlage 87381Bekijk bijlage 87382
Dat is echt prachtig hout!Niet heel ingewikkeld, maar kwa hout zou het deze wel eens kunnen zijn...Bekijk bijlage 87395
Goh, die maakte ik ookOh, nu ik er wat langer over nadenk:
Bekijk bijlage 87408
Met de hand gemaakt tijdens de cursus. Erg leuk en leerzaam project!
Goh, die maakte ik ook![]()
Kan het zijn dat ik deze prachtige gitaar tijdens de meest recente OpenDagHout ook in het echt bewonderd heb?Geen idee of het mijn mooiste project is, maar wel een project waar ik het meest trots op ben, omdat het mijn eerste gitaar was die ik zelf gebouwd heb![]()
Kan het zijn dat ik deze prachtige gitaar tijdens de meest recente OpenDagHout ook in het echt bewonderd heb?![]()
Ik was ook blij verrast bij het herzagen van dit Kauri. De originele platen waren nogal saai en wollig van tekening, maar bij het zagen kwam dit te voorschijn. Lijkt in de fik te staan, zeker met die donkere setting.Dat is echt prachtig hout!
Klinkt nog steeds bekend... ABC?...Volgens mij beginnen heel veel cursussen met het maken van zo'n hamer. Het is een leerzaam object en nog nuttig ook. Bij ons was het tweede object een kistje, kon je gelijk je zwaluwstaarten uithakken met je zelfgemaakte hamer.