jordiij

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
hallo,

ik ben jordi en ben 15 jaar.
ik ben al heel lang geintresseerd in het bewerken van hout en ben daar nu ongeveer een jaar echt mee bezig en hoop op dit forum veel bij te leren.
ik maak nu meer kleine dingen voor in huis en zo ik zal binnenkort eens nog wat fotos posten.
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
welkom op het forum jordi. ik heb al gelezen dat je je met draaien bezig houdt. erg leuk dat je op jonge leeftijd al daarmee begint. ik ben ook begonnen met draaien op mijn 16e en ben van mening dat je door veel doen en veel mislukte werkstukken je ervaring opbouwt. geef dus niet op wanneer een werkstuk mislukt. blijf oefenen want oefening baart kunst. mag ik je wel aanraden om een gelaatsmasker aan te schaffen want als je bijvoorbeeld een stuk draaiwerk in je gezicht krijgt is de lol er wel gelijk vanaf. ik heb vanaf het begin een gelaatsscherm gedragen en dit is wel nodig geweest want anders had ik wel een paar afgebroken werkstukken in mijn gezicht gehad. veiligheid voorop en aarzel niet om enige vragen te stellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.