Jet vlakbank helicalhead

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Hierbij aangeboden Jet 60A uit 2003.
Schaaf breedte 20/21 cm.
220 volt
Vorig jaar Mei gekocht van @AHK . oude verkoop topic ook voor meer foto's.
Heb de mesjes nog steeds niet gedraaid en resultaat is nog steeds mooi.
Zover ik weet heb ik alles nog erbij wat ik erbij kreeg dus de oude messenblok etc.

Heb alleen de blauwe tape toegevoegd voor betere afzuiging en een nieuw snoer met stekker gemonteerd.

20231123_101541.jpg
20231123_101604.jpg

Vraagprijs is 1100 euro
Ophalen in Hilversum.

Reden van vertrek:
Wil een vlak-vandiktebank vanwege ruimte gebrek en waarschijnlijk 31cm breed(ben er nog niet uit wat het gaat worden)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: starf

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Dat deze nog altijd niet verkocht is?! Spiraalas én tafels die zelfs langer zijn dan die van een A3 41!..
Echt een fijn ding (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap en Rdl

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik zou graag naar 31cm breed gaan maar dan wel combi, sorry ((. En hoezo zonder motor, lever je er dan een fiets bij??

@Petrolhead die vet lange tafels zijn inderdaad wel supernuttig... worstel ik soms mee met lang hout.

@Rdl


de prijs lijkt fair.... dan heb je een ideale vervanger die combi is en breed genoeg.

Ow, wacht ff, dat was de gewone uitvoering :poop:.


:cry: dubbel de prijs...
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Ik zou graag naar 31cm breed gaan maar dan wel combi, sorry ((. En hoezo zonder motor, lever je er dan een fiets bij??

@Petrolhead die vet lange tafels zijn inderdaad wel supernuttig... worstel ik soms mee met lang hout.

@Rdl


de prijs lijkt fair.... dan heb je een ideale vervanger die combi is en breed genoeg.

Ow, wacht ff, dat was de gewone uitvoering :poop:.


:cry: dubbel de prijs...

Zit nu een 220 motor in.
De 380 zat er los bij 😅

En staat nu al een 310 klaar om te gaan draaien 🤣
Vandaar de ruimte gebrek
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Ik zag deze vorige week langskomen, ben wel verbaasd dat hij nog niet verkocht is. Ik denk dat het voor mij een vrij kansloze zaak is, maar ik vraag het toch maar. In hoeverre is deze machine demontabel voor vervoer en hoe zwaar is het zwaarste losse onderdeel ongeveer?
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik zag deze vorige week langskomen, ben wel verbaasd dat hij nog niet verkocht is. Ik denk dat het voor mij een vrij kansloze zaak is, maar ik vraag het toch maar. In hoeverre is deze machine demontabel voor vervoer en hoe zwaar is het zwaarste losse onderdeel ongeveer?
niet, en ongeveer 220kg. technisch gezien kan de tafel eraf maar dan heb je een beste klus het terug te monteren ivm het gewicht icm het veersysteem.
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Ik zag deze vorige week langskomen, ben wel verbaasd dat hij nog niet verkocht is. Ik denk dat het voor mij een vrij kansloze zaak is, maar ik vraag het toch maar. In hoeverre is deze machine demontabel voor vervoer en hoe zwaar is het zwaarste losse onderdeel ongeveer?

De vlakkop kan van het onderstel.
Zo heb ik em ook gehaald al wandelend door een grasveld🤣
4 boutjes los en de snaar en is gedemonstreerd.
17030049519747225132523844892242.jpg

Gewicht uhhh kop is met 2 man te doen.
De rest is vrij licht.
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Het probleem zit hem erin dat het ding nog naar de zolder moet, vandaar dat het een long shot was. Ik beschik helaas niet over een echte werkplaats op de begane grond.
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Fantastisch apparaat. Had em wel willen hebben, maar zit nu tegen een verhuizing aan te hikken. Dus dat wordt op het moment niet door de hoofd financiën goedgekeurd :rolleyes:
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Het probleem zit hem erin dat het ding nog naar de zolder moet, vandaar dat het een long shot was. Ik beschik helaas niet over een echte werkplaats op de begane grond.

@starf is intussen expert in (deels gedemonteerde) zware houtbewerkingsmachines via een smalle trap naar een andere verdieping te brengen. Een K3, A3, N3800, PT107, etc etc... Dus een 60A naar een zolderverdieping moet zeker te doen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: starf
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.