Dat is het inderdaad! : al jaren denk ik waauw dat ziet er een fantastische machine uit... maar te gek om zoveel voor te betalen (voor mij toch, en heb al een festool).Toch nog kleine bijdrage van mij, even los van alle juridische haarkloverijen. Je koopt zo ongeveer de duurste invalzaag en neemt ook nog de moeite om er een stuk voor te rijden. Voor een hobbyist is het een hele investering, iemand die zo'n zaag koopt doet dat ook omdat hij het mooi vind, omdat je iets hebt met kwaliteit een goed merk etc.
Ik zou me toch wel genaaid voelen als ik dan een machine krijg die 9 jaar geleden geproduceerd is. Ik zou er ook mee terug gaan, de lol is er denk ik wel wat van af.
De handelaar had het m.i. ook gewoon moeten zeggen, je verkoopt de beste merken, moet je er ook eerlijk over zijn.
jaap
Vorige week bedacht ik: oei moet nieuwe anti splinterstrip kopen, en moet mijn zaagblad laten slijpen (niet de grote kost, maar alles om jezelf te overtuigen helpt
Dan de anticlimax en een hoop stress erbij, met een Mafell in de hal waar ik niet aan kan komen