Veel sterkte Jan ! Dat de therapie goed mag aanslaan en je hopelijk snel terug aan de slag kan. Beste groeten , Jan
Hout-je taai dan vrijdag Jan....IEDEREEN HEEL ERG VEEL DANK VOOR DE WARME REACTIES!
DAT DOET ME HEEL ERG GOED.
Het is waar...van je af schrijven helpt.
Vrijdag krijg ik de eerste kuur. Na de eerste drie kuren (dat is 9 weken) krijg ik weer een PET-CT scan en dan zou er al resultaat zichtbaar moeten zijn.
Heel veel sterkte en ik wens je een spoedig herstel toe!!Beste mensen, ik heb slecht nieuws, maar ook goed nieuws.
Jullie hoeven niet te reageren, want iedereen heeft wel eens wat en ik wil niet zielig doen.
Het slechte nieuws is dat ik kwaadaardige lymfklierkanker blijk te hebben. (Non Hodgkin/grootcellig B-cel lymfoom.) Stadium van uitzaaiing: Score 3 (uitzaaiingen boven en onder het middenrif, organen zijn schoon)
Het goede nieuws is echter dat de hematoloog/oncoloog optimistisch en positief is! Hij zegt dat deze vorm goed te genezen is. Het wordt wel een zeer heftig jaar met 8 3-wekelijkse chemo/immuuntherapie-sessies, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Door het gevaar van ontstekingen bij wondjes en wat dies meer zij, mag ik eigenlijk niet veel meer klussen volgens de dokter.
Dus het wordt voor mij een raar jaar.
Ik was al mijn energie en conditie al een hele tijd kwijt, maar dat komt ook goed, volgens de dokter.
Met vriendelijke groeten,
Jan
Herinner je je nog mijn opgezwollen linker been? Alle vaten en aderen bleken door de opgezwollen lymfklieren te zijn afgeknepen. Daar kwamen ze op 17 juni eindelijk achter en toen is het balletje pas verder gaan rollen.Heel veel sterkte Jan!
Je bent één van de weinige forummers die ik in het echt heb ontmoet dus dat raakt me persoonlijk
Als je niet meer mag klussen moet je maar lekker ontspannen meelezen op het forum
En hopelijk word je snel weer (stukken) beter![]()
Als ik in de buurt ben dan laat ik het weten Jan!Herinner je je nog mijn opgezwollen linker been? Alle vaten en aderen bleken door de opgezwollen lymfklieren te zijn afgeknepen. Daar kwamen ze op 17 juni eindelijk achter en toen is het balletje pas verder gaan rollen.
Groeten,
Jan.
PS: Ik ben nog niet dood hoor.... Geef maar een gil als je een keer bij mij koffie wil drinken. Dan kijk ik wel hoe ik me voel ;-)