Jan de Graaf

Graafjan

Nieuw lid
16 jun 2016
21
3
Ik volg al een tijdje de berichten en heb inmiddels begrepen dat voorstellen gewaardeerd wordt. Ben inmiddels pensionado en woon in de zogenaamde Zak van Zuid-Beveland in een klein dorpje in de provincie Zeeland. Heb mijn leven lang in het management van de zorg gewerkt en ben dus niet opgeleid als vakman. Ooit een oud huis gekocht zonder veel kennis van zaken. Dat heeft mij met schade en schande handiger gemaakt. Het bloed van mijn grootvader die leermeester op een Timmerfabriek van een grote scheepswerf was kwam toch nog naar voren. In mijn werkzame leven heb ik veel tijd aan het maken van keramiek besteed, maar hier ben ik mee gestopt. Inmiddels een mooie draaibank gekocht en ik probeer me de vaardigheden eigen te maken om leuke dingen te maken. Diverse cursussen bv bij Ronald Kanne gevolgd en ook in Duitsland (Martin Weinbrecht voor de bekenden en Heiner Stephani in het Erzgebirge). Kortom ik vind het erg leuk werk waarin veel te leren is. Lees met interesse artikelen op dit forum en heb ook wel eens wat gekocht en verkocht via de marktplaats. Dit als een intro. Mvg, Jan
 
  • Leuk
Waarderingen: stvno

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.