Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op deze foto kan je zien hoe de afzuigslang van de cycloonfilter gekoppeld is met de vlak,- van diktebank. Met een kleine lijmklem maak ik de koppeling vast. Dit moet toch beter kunnen?
Met deze set van 2 metalen veerklemmen klemt u makkelijk een afzuigslang van 100 mm doorsnee, bijvoorbeeld aan uw koppelstukken of machines. De veerklemmen
baptist.nl
Kan je de slang op dat koppelstuk of direct op de vvd knijpen.
Ik heb recent naast mijn stofzuiger met cycloon ook een HBM afzuiging geinstalleerd voor de grotere machines. Door plaatsgebrek gebruik ik 1 buis voor alle machines en moet ik die dus regelmatig afkoppelen bij ene machine en terug aankoppelen bij de andere. Toevallig zag ik recent op youtube een...
Ik ben ook nog op zoek naar een goede oplossing hiervoor.
In een Engelstalig YouTube filmpje heb ik een keer een mooi kunststof systeem gevonden. Een kwartslag draaien en vast. Ik kan het filmpje en het systeem niet vinden. Iemand een idee?
Als je de maatvoeringen doorgeeft hier is er vast iemand die het kan ontwerpen (ik ben nog lerende in fusion360) en het kan uitprinten. Zo'n draai systeem is prima te ontwerpen en te printen.
Dank je. Deze zijn relatief makkelijk te maken. Ik zocht iets dat ik kon kopen, maar het lijkt erop dat ze niet zo te koop zijn, dus maar even zelf aan de slag binnenkort.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.