Is er hier iemand die een Nooitgedacht 8 mm steekbeitel met houten handvat heeft en daar afstand van kan/wil doen?

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.273
665
Noord-Veluwe
Hai allemaal,

Een poosje terug heb ik van Jaap een mooi setje Nooitgedacht beitels overgenomen. Dit ging om de serie met de houten handvatten. Dat was een heel fijne aanvulling op de set die ikzelf al had. Ik vind deze beitels erg fijn werken. Ik heb ook andere beitels, maar voor algemeen gebruik vind ik deze beitels toch wel erg prettig.

Maar, je raad het vast al, een van de maten die ondanks de recente aanvulling mist is nu juist de maat waar ik de laatste tijd nogal eens (mis) naar wil grijpen. Vandaar dat ik een beetje hoop dat er op dit forum iemand is die de 8 mm beitel heeft en dat die deze zou willen verkopen. Je weet maar nooit...

Bijlagen

• beitel.jpg
    beitel.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 27

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.177
3.630
Op de een of andere manier verdwijnen de kleinere beitels altijd. Ik krijg regelmatig beitels, maar die zijn altijd 25mm of breder. Ik heb geen idee waar de 6, 8 ,10 en 12 mm beitels blijven.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.177
3.630
Op marktplaats kom je ze gelukkig nog regelmatig tegen. Soms zelfs nieuw in de verpakking. Ik geef je gelijk wat de handvatten betreft. Ik vindt ze ook erg prettig in de hand liggen. Ik heb eens een partijtje losse handvatten gekocht en die zet ik op alle beitels die ik krijg, waar een kapot of niet prettig vast te houden handvat op zit.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.