Is er belangstelling voor workshops op zaterdagmiddag 20 oktober?

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.038
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Zoals in de aankondiging te lezen valt, zouden we iets willen met workshops op zaterdagmiddag. Meer eerst maar eens peilen of er belangstelling voor is en wat we dan kunnen organiseren. Een aantal bekende forummers hebben al toegezegd dat ze het erg leuk zouden vinden om iets te demonstreren en kennis over te dragen.

jaap
 

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
*Effe geknipt en geplakt uit andere topic*

Hoi!

Lijkt mij echt een superleuk idee. Alleen kan ik mij wel voorstellen dat men voor het één of het ander kiest, zeker voor de mensen die van ver komen. Vind het zelf nog moeilijk om in te schatten welk van de twee dagen mij het beste uitkomt.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.038
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb zeer zeker interesse, is wel erg afhankelijk van het onderwerp en ook zeker de locatie.

lokatie: de Hanzehal in Zutphen. Wat je graag zou willen doen is de vraagstelling. Bij voldoende belangstelling willen graag kijken of we dat dan in kunnen vullen.

En als je zaterdag en zondag leuk vindt, zou je een nachtje in de buurt van Zutphen kunnen blijven. Wij doen dat zelf ook, het is ook een erg leuke stad.

jaap
 

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
lokatie: de Hanzehal in Zutphen. Wat je graag zou willen doen is de vraagstelling. Bij voldoende belangstelling willen graag kijken of we dat dan in kunnen vullen.

En als je zaterdag en zondag leuk vindt, zou je een nachtje in de buurt van Zutphen kunnen blijven. Wij doen dat zelf ook, het is ook een erg leuke stad.

jaap

Inclusief een Woodworking.nl stapavond? ;-)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
En baas betaald ?? count me in

Enne....leuk, workshopje draaibankje bouwen ;)
 
Laatst bewerkt:

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.318
191
Gem. Winsum (Groningen)
Jazeker!. Heel goed idee. Belangstelling voor Handwerktuigen zoals schaven, handzagen. We hebben wel een paar ervaren kandidaten binnen het forum die er wat over kunnen demonstreren en boeiends over zeggen

Ik doe graag mee. Zutphen lijkt me een uitstekende plek, die zich ook goed leent een nachtje over te blijven.

mvg
Klaas
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Afhankelijk van de workshop/demo heb ik ook zeker interesse;
Mijn voorkeur zou uitgaan naar handmatig slijpen van gereedschappen, met name het scherpen van handzagen.
 

Gertwarringa

Nieuw lid
7 dec 2017
15
0
Ik zou graag een workshop houtdraaien willen doen, maar ik ben alleen de Zondag in Zutphen. Ik kijk wel even of ik ad-hoc ergens kan 'proefdraaien' :).
 

DeCrow

Actieve deelnemer
19 okt 2017
173
0
Duffel, België
Afhankelijk van de workshop ... hout buigen, hout fineren, shou sugi ban houtbranden ...
Niet de klassiekers zoals zwaluwstaarten, slijpen van bijtels e.d.
 

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
212
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Ik had de vraag zo opgevat: wie wil er een workshop geven op de zaterdagmiddag. Ik wil dat wel, alleen hoe kom je aan kandidaatdeelnemers? Gaat Woodworking voor de publiciteit zorgen?
Wat ik voorstel is een korte introductie (een middag) in het beeldhouwen in hout te geven voor leken.
Hoe is de planning gedacht? Als er standhouders die middag bezig zijn met opbouwen heeft dat een negatief effect op een workshop. Hoor graag van jullie,
 

hansie

Nieuw lid
14 jun 2012
5
0
Ja natuurlijk heel graag! Ik heb een paar jaar geleden al gevraagd of de hele open dag eens een keer op zaterdag gehouden kan worden. Dus ik ben blij met ieder initiatief op zaterdag! Ik stel me voor dat er ruimte is om de hele open dag te verspreiden over 2 dagen. Misschien dan vanwege het opbouwen de zaterdag iets later beginnen. Alleen workshops op zaterdag is ook interessant, maar ik zou dan ook graag meteen alles willen zien.
 

pj2530

Nieuw lid
16 apr 2016
1
0
Aangezien ik weinig kaas heb gegeten van afwerkingstechnieken lijkt me dat wel een leuk onderwerp: afwerken van werkstukken met olie, was, vernis,... + methodes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.