Na enige tijd alleen maar videos te hebben gekeken ben ik eindelijk begonnen met houtbewerken. Ik ben altijd wel redelijk handig geweest in en rondom het huis.
Naast het houtbewerken klim ik graag in een klimhal of buiten.
Ik ben net begonnen met houtbewerken dus ik vind eigenlijk nog alles wel interessant. Ik wil wel op den duur een draaibank aanschaffen maar op dit moment ben ik bezig om de 'basics' aan te schaffen. Ik heb op dit moment een kleine tafelzaag, frees en een lintzaag. Voor de rest nog wat handgereedschap en klein elektrisch gereedschap.
Ik probeer zoveel mogelijk te maken met oude pallets. Ik moet nog wennen met het gebruiken van de apparatuur dus dat doe ik nu even met wat oud hout. Of hout wat ik gratis bij elkaar kan schrapen. Hieronder wat foto's.
Dit zijn ballen om aan te hangen. Hier combineer ik mijn twee hobby's. Klimmen en houtbewerken. Gemaakt van oud grenen tuinpalen.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.