Insert voor Inca Lintzaag: afmetingen?

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Ik heb ook bijpassende geleidelagers, 'Reds', maar die zijn dus niet zo'n succes :eek:

Stofazuiging werkt best goed zo; ik denk dat het ongeveer 2/3 van het zaagsel oppikt. Deze oplossing is niet veel anders dan wat Inca zelf aanbood op de latere modellen. Mijn versie bestaat uit een zuigmond in een slangenklem en een blokje hout om alles passend te monteren. Grootste uitdaging was om een net gat te zagen in de kunststof behuizing.
 

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Beste Sam, heb jij nog inserts beschikbaar en zo ja, zou ik daar dan 1 of 2 van mogen hebben? Bij mij begint op de Inca de insert te verslijten, o.a. door veroudering van de kunststof. Bij voorbaat dank en als er kosten aan verbonden zijn.......... Ze passen denk ik wel in een envelop, groet en goed nieuwjaar, met vriendelijke groet, Crossbow1958
 

JackBombeeck

Nieuw lid
12 aug 2017
2
0
Hoi Sam,

Ik heb ook een Inca lintzaag die ik aan het opknappen ben. Mijn insert is ook behoorlijk ver heen, dus als je er nog eentje kunt missen dan graag, want ik heb geen toegang tot een laser cutter.

BVD :)

grtz,

Jack
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Hoi Sam,

Ik heb ook een Inca lintzaag die ik aan het opknappen ben. Mijn insert is ook behoorlijk ver heen, dus als je er nog eentje kunt missen dan graag, want ik heb geen toegang tot een laser cutter.

BVD :)

grtz,

Jack

Kun je ook zo uit een plaatje triplex zagen.
Maak je er gelijk wat meer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.