Inrichten openbare werkplaats Den Haag

0nn0

Nieuw lid
23 mei 2023
24
6
Hier soms daar
Mooi initiatief
Ik weet dat er in Den Haag en omgeving meerdere zijn.
Willems Werkplaats in de Boekhorststraat.
Revolation space, overgoo ?, Leidschendam
Wat maakt die van jullie anders dan uitzicht op een berkenbos met sneeuw (geen idee of de foto's die gebruikt zijn rechten vrij zijn )

Verder wel top dat je een werkbank kan huren als lekker een paar uur met je handschaaf wil schaven.
 

DirkHWP

Nieuw lid
14 jul 2023
10
5
Den Haag
Bedankt voor alle reacties! Het is duidelijk dat er iets moet komen om houtverbindingen te maken, vrijwel alle feedback gaat hier over. We gaan de Domino aanschaffen. Bijna elke houtbewerker die we spreken is positief over dit apparaat (behalve de prijs dan). Juist omdat het een duur ding is denken we dat het een grote meerwaarde heeft om het te kunnen huren bij ons.
 

DirkHWP

Nieuw lid
14 jul 2023
10
5
Den Haag
Mooi initiatief
Ik weet dat er in Den Haag en omgeving meerdere zijn.
Willems Werkplaats in de Boekhorststraat.
Revolation space, overgoo ?, Leidschendam
Wat maakt die van jullie anders dan uitzicht op een berkenbos met sneeuw (geen idee of de foto's die gebruikt zijn rechten vrij zijn )

Verder wel top dat je een werkbank kan huren als lekker een paar uur met je handschaaf wil schaven.
haha, ja de foto's op de website zijn nog allemaal stockfoto's! We zijn nog bezig met het inrichten van de hele werkplaats. Dus pas als dat klaar is kunnen we goede foto's gaan maken van onze werkplaats. De website is al online zodat mensen alvast een idee kunnen krijgen van wat we gaan doen.

Wat ons anders maakt dan andere initiatieven in de buurt is dat je bij ons toegang hebt tot machines als een formaatzaag, vandiktebank, vlakbank, lintzaag. Daarnaast hebben we ook veel buitenruimte voor eventueel grotere projecten zoals een bus ombouwen.
 

DirkHWP

Nieuw lid
14 jul 2023
10
5
Den Haag
Hi Dirk,
Hoe gaan de vorderingen?
zijn jullie al open?
Hi Luccio,

Alles duurt altijd langer dan verwacht. Maar het einde (of het begin) is in zicht! We zitten nog te wachten op wat koppelstukken voor de afzuiginstallatie... Erg frustrerend. Hopelijk komt het volgende week en dan kunnen we de weer daarop mensen ontvangen. Ik zal hier ook een berichtje plaatsen als het zo ver is!

Als je in de buurt woont kun je ook gewoon een keertje langskomen om een kijkje te nemen. We zijn er in principe elke dag. Het adres is Boomsluiterskade 45, Den Haag.
 

DirkHWP

Nieuw lid
14 jul 2023
10
5
Den Haag
We zijn klaar om mensen te ontvangen! We noemen het een “soft opening” omdat nog niet álles klaar is. Maar, komende maand nemen we de tijd om de puntjes op de i te zetten en tegelijkertijd al mensen te ontvangen. Juist jullie feedback en ervaringen kunnen we goed gebruiken om die puntjes op de i te krijgen. Ook geven we in deze periode korting op de meeste faciliteiten.

Hier wat foto's van de werkplaats!
 

Bijlagen

  • IMG_3677.jpg
    IMG_3677.jpg
    179,7 KB · Weergaven: 73
  • IMG_3710.jpg
    IMG_3710.jpg
    133,7 KB · Weergaven: 70
  • IMG_3711.jpg
    IMG_3711.jpg
    157,2 KB · Weergaven: 69
  • IMG_3712.jpg
    IMG_3712.jpg
    138,8 KB · Weergaven: 71
  • IMG_3713.jpg
    IMG_3713.jpg
    143 KB · Weergaven: 72
  • IMG_3714.jpg
    IMG_3714.jpg
    179,2 KB · Weergaven: 71
  • WhatsApp Image 2023-08-26 at 12.43.17.jpeg
    WhatsApp Image 2023-08-26 at 12.43.17.jpeg
    77,8 KB · Weergaven: 72
  • IMG_3677.jpg
    IMG_3677.jpg
    179,7 KB · Weergaven: 73
  • Leuk
Waarderingen: Charel09 en Trip

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Erg gaaf hoor, succes hiermee, als ik nog eens een groter project beet pak kom ik zeker langs.
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkHWP

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.