Ik wil al heel lang m'n eigen hout zagen drogen en gebruiken. Nu ben ik een grote hoeveelheid hout aan het aankopen. Deze ga ik verzagen tot planken.
Om het rendabel te maken moet ik jammergenoeg grote hoeveelheden aankopen. Zoveel kan ik zelf niet opslaan.
Daarom wil ik aanbieden om tegen kostprijs voor forumleden planken en balken te zagen.
Het enige wat er dan nog moet gebeuren is ophalen in landmseer (10 minuten boven Amsterdam)
Het lastige is dat er wel wat haast bij is. Maandag moet ik laten weten hoeveel ik afneem. Uiteraard moet het dan nog verzaagd te worden dus zal het pas later opgehaald te hoeven worden.
Afname is vanaf 2 meter tot 6 meter lang. Stamdiameters zijn 80cm tot 100 cm.
Richtprijs zal ongeveer 150,- per ton hout zijn. Dat komt dus neer op 15 cent de kilo!
Het gaat hier niet om een commerciële aanbieding, maar om een manier om forumleden voor kostprijs een mogelijkheid te geven om iets te doen wat in je eentje niet te doen is, tevens is het natuurlijk ook een manier om voor mij iets te doen wat in m'n eentje erg moeilijk is om te doen.
Wie interesse heeft, graag reageren via deze post, ik denk dat m'n inbox anders heel snel vol raakt.
Hartelijke groeten,
Rik Blaauw
0629038686