Incra en ujk parf guide system

Poedel

Nieuw lid
20 feb 2023
3
0
Ten Post
Hallo woon in het noorden wie kan mij deze gereedschap open les in geven de Incra etc heb ik zelf en de ujk uitleggen te huur of te koop
groet Poedel

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.352
3.465
Gaanderen
Die heb ik al jaren. Ik gebruik deze alleen om te frezen. Heb er een keer vingerlassen mee gemaakt maar nog geen zwaluwstaarten. Waarom niet? Ik had geen vlak en vandiktebank en dan kom je bij dit systeem niet goed uit. Als ik een kistje maak ben ik sneller met hamer en beitel. Dus de wet van behoud van ellende gaat hier op.
Omdat ik de functie niet gebruik krijg je er geen handigheid in dus blijf ik voor nu bij handwerk.
Verder zou ik de LS niet willen missen. Een top apparaat vooral als je er een goede freesunit onderhangt. Als je de maten opschrijft kunt je later met nagenoeg geen instelwerk het profiel zo weer maken. Momenteel is de set in ombouw om er een ts/ls van te maken. Dit wil nog niet vlotten.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.