Hallo
Een INCA lintzaagje gekocht
Vanmiddag een INCA lintzaagje opgehaald
Mijn 1ste vraag : kan iemand mij vertellen wat voor type dit is, de motor zit in een kastje eronder
Ik heb al een handleiding gevonden op internet van iets wat er op lijkt maar waar de motor aan de machine zit en niet eronder.
Weet iemand het typenummer van deze zaag, werd denk ik zonder motor verkocht.

rechts is de onderkant.
De lagertjes die als geleider functioneren als je het blad naar achteren drukt zaten vast.
De bovenste liep stroef ; deze met een beetje uit de spuit snel gangbaar gekregen.
Die onder het blad zat muurvast maar komt ook al wel wat beter los met een spritsje van de ALDI
Die zit ook ver buiten bereik van het blad.
Mijn 2de vraag is dit normaal?
De verkoper heeft mij aangeraden om een Tuf zaaglint aan te schaffen
Ik laat dat spul nog even inweken misschien dat ik het ding morgen aanzet ,bij de verkoper wel even gedraaid ook met de kast open
Groet
Gerrit
Een INCA lintzaagje gekocht
Vanmiddag een INCA lintzaagje opgehaald
Mijn 1ste vraag : kan iemand mij vertellen wat voor type dit is, de motor zit in een kastje eronder
Ik heb al een handleiding gevonden op internet van iets wat er op lijkt maar waar de motor aan de machine zit en niet eronder.
Weet iemand het typenummer van deze zaag, werd denk ik zonder motor verkocht.

rechts is de onderkant.
De lagertjes die als geleider functioneren als je het blad naar achteren drukt zaten vast.
De bovenste liep stroef ; deze met een beetje uit de spuit snel gangbaar gekregen.
Die onder het blad zat muurvast maar komt ook al wel wat beter los met een spritsje van de ALDI
Die zit ook ver buiten bereik van het blad.
Mijn 2de vraag is dit normaal?
De verkoper heeft mij aangeraden om een Tuf zaaglint aan te schaffen
Ik laat dat spul nog even inweken misschien dat ik het ding morgen aanzet ,bij de verkoper wel even gedraaid ook met de kast open
Groet
Gerrit
Laatst bewerkt: