Inbouwkast schuine wand zolder / nis. Hoe verdelen?

HJdijk

Actieve deelnemer
10 jan 2023
43
0
NL
Bekijk bijlage 129755
Ik vond het lastig om zowel de groene als oranje richting tegelijk waterpas te krijgen. Maar kan ook aan mijn vloer liggen. En ik moet erbij zeggen dat ik nog nooit stelpoten heb gebruikt. Maar dat ga ik volgende keer gebruiken. Ben benieuwd of dat veel verschil maakt. Het lijkt me toch dat je die preciezer kan afstellen.
Ah, ik kan mij voorstellen dat dat in jouw geval extra lastig was. Ik heb vooral een hoogte verschil in de diepte (jouw gele lijn) dat scheelt zo 1,5 cm. Heb jij die kasten overigens zelf in elkaar gezet en op maat gezaagd? Hoe heb je de kasten aan de onderkant aan het frame vastgemaakt? Dank!
 

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Ah, ik kan mij voorstellen dat dat in jouw geval extra lastig was. Ik heb vooral een hoogte verschil in de diepte (jouw gele lijn) dat scheelt zo 1,5 cm. Heb jij die kasten overigens zelf in elkaar gezet en op maat gezaagd? Hoe heb je de kasten aan de onderkant aan het frame vastgemaakt? Dank!
Yes, ik heb alles zelf gemaakt. Van (goedkoop) melamine spaanplaat. Dat was voor mij het makkelijkste, zo kon ik het perfect passend maken. De kasten heb ik gewoon op het frame geschroefd. Ging prima.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.