In memoriam Pel

jantje1987

Actieve deelnemer
31 jul 2011
162
7
wooow dit komt hard aan.
rust zacht Pel

veel sterkte aan de nabestaanden, put moed en kracht uit de mooie momenten...
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Rust zacht, forumgenoot. We hebben geen contact gehad, maar ik heb veel van je berichten gelezen, en heb veel respect voor de wijze waarop je dit forum mede haar karakter gaf. Veel sterkte aan Pel z'n nabestaanden en diegenen op het forum die nauw contact met hem hadden. De reacties die ik lees laten zien hoezeer dit forum "anders" is dan het gemiddelde online medium, en dat hebben we te danken aan mensen als Pel.
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Jeetje wat een bericht...

Ondanks de leegte die pel nu achter laat, is de rust hem ten zeerste gegund.
Ik wens de familie veel sterkte in de komende tijd.

Mocht er namens het forum iets van een bloemstuk gedaan worden dan doe ik hier graag aan mee.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Pel, ondanks dat je dit niet meer leest; Ik heb van je genoten op het forum!
Geniet van de eeuwige werkplaats, wij handhaven de "Pel-norm"!
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Oprechte rillingen en stilte,

Zo actief op het forum ondanks zijn eigen situatie, vol goed advies en warmte in zijn berichten. geen kwaad woord, en dat zegt veel in een "digitale wereld" waar men elkaar liever klein houdt dan verder helpt met groeien. Pel was daarin echt een uitzondering. Ik had hem graag persoonlijk willen leren kennen.

Alle sterkte aan zijn nabestaanden en zijn geliefden.

Rust zacht
 

PaulRT

Actieve deelnemer
12 jul 2012
316
11
Brugge
Berichten als deze zijn nooit leuk om te lezen, maar horen wel bij het leven.
Wennen doen ze echter nooit.

Rust zacht, Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.