Goedemiddag allen,
Ik heb in de zoekfunctie wat oude topics gevonden over Ikea scharnieren vs Blum en dan met name de maatvoering.
Echter werd in die topics niet gesproken over de scharnieren die ik nu thuis heb liggen.
Ben een wasmachine/droger kast aan t maken en de deuren die daar in komen moeten op maat gemaakt worden en dat houd in het verplaatsen van de scharnieren.
Ik heb dus de Utrusta 110 gr scharnieren.
www.ikea.com
En ik zoek hier dus een boormal voor.
Ik kwam deze tegen maar weet dus niet zeker of deze goed is.
www.meubelbeslagshop.nl
Is er hier iemand met ervaring met het zelf boren van een Utrusta scharnier?
Alvast bedankt
Gr
Danny
Ik heb in de zoekfunctie wat oude topics gevonden over Ikea scharnieren vs Blum en dan met name de maatvoering.
Echter werd in die topics niet gesproken over de scharnieren die ik nu thuis heb liggen.
Ben een wasmachine/droger kast aan t maken en de deuren die daar in komen moeten op maat gemaakt worden en dat houd in het verplaatsen van de scharnieren.
Ik heb dus de Utrusta 110 gr scharnieren.
Producten
Ontdek nu Alle producten van IKEA · 365 dagen ruilen · Thuisbezorgd of ophalen vanaf € 3.99. Bestel online of kom naar de winkel!
En ik zoek hier dus een boormal voor.
Ik kwam deze tegen maar weet dus niet zeker of deze goed is.
Blum Boormal voor Scharnieren - Schroefversie + Inserta - Meubelbeslagshop.nl
Boormal voor het voorboren van de bevestigingsposities van scharnieren, montageplaat, adapterplaten. 1 boormal, 1 reductiehuls diameter 8 mm op diameter 2,5 mm, 1 boordieptebegrenzer 8 mm. Alle Blum boormallen te koop bij de Meubelbeslagshop.nl

Is er hier iemand met ervaring met het zelf boren van een Utrusta scharnier?
Alvast bedankt
Gr
Danny