Ik heb sommige van deze caddies gemaakt, ben niet zeker van de Nederlandse naam.

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Een Caddy word gebruikt voor het even wegleggen van een ring armband oorbellen horloge etc. als je gaat opwassen of in bad/douche of wat vies werk doen, enz.

Ik had er een voor LOML Anny gemaakt en er was al gauw wat vraag voor meerdere :), Ik maak ze uit een stuk, en dat maakt het een beetje moeilijker om er een nette finish aan te draaien, maar Ik vind dat de manier waarop het hout nerf zich toont, het wel de moeite waard om het op die manier te doen.

Anny's caddy.jpg Elm crotch caddy.jpg Rock Elm Caddy.jpg Rock Elm ring caddy_2.jpg Ring caddy top view.jpg
 
Laatst bewerkt:

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Het zijn handige dingen en mooie vormen, maar je moet een beetje uitkijken met de verhoudingen zie ik. Bij de eerste dacht ik even dat het een 'one finger salute' was...
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Heeft wat mee van een Mexicaanse hoed Leo, maar in miniatuur.
Wel zeer mooi hout.
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Het zijn handige dingen en mooie vormen, maar je moet een beetje uitkijken met de verhoudingen zie ik. Bij de eerste dacht ik even dat het een 'one finger salute' was...

Heeft wat mee van een Mexicaanse hoed Leo, maar in miniatuur.
Wel zeer mooi hout.

Art het enige salut dat I ooit heb geleerd was in de Koninklijke Marine, gediend in Nieuw Guinea en Kust Mijnenvegers in Nederland, giving the finger isn’t something I would ever do, sorry :(.

Yes Jacob, je hebt gelijk in dat, het middelste part wel een beetje hoog denk ik :D, je ziet hier 3 verschillende Iepen hout soorten plus de eerste die van Esdoorn is gemaakt, next is Witte Iep Ulmus americana, dan Rock Elm Ulmus Thomasii dat de hardste Iep is die er is, en dan de Siberische Iep.

Thank you :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.