Ik heb nog een paar balken over en een 2 delige deur

Status
Niet open voor verdere reacties.

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
No een kleine verbouwing aan mijn schuur heb ik 4 balken van 4 meter lang over 2 stuks nieuw van 10 x 11 cm dik en 2 stuks gebruikt van 7 x 22 cm, de laatste hebben een haaklas aan 1 eind
De bovenste 2 zijn de balken met haaklas en ervoor liggen de andere balken, maar dan 1 andere die ik wel heb gebruikt. De balken onderop zijn helaas al gebruikt.
IMG-20200707-WA0000.jpeg
Daarnaast heb ik ook nog een dubbele deur staan die anders naar de stort gaat.
2020-09-22 at 16.35.33.jpeg

Al dit moois is in het westen van de provincie utrecht op te halen, voor een paar lekkere quadrupple biertjes.
 

Incactus

Actieve deelnemer
9 okt 2018
63
26
Dat kan wel interessant voor me zijn, ben net bezig met bouwen van een nieuwe schuur met overkapping. Wat voor houtsoort zijn de balken en de deur? En wat is de staat van de deur? En afmetingen van de deur?
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Voor de maten van de deur moet ik even kijken morgen, het is in elk geval hardhout die deur.
De balken zijn zeer waarschijnlijk vuren of mogelijk grenen. ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Ik haak af, te breed en te laag. De hoogte is minder een probleem, de breedte kan ik echt niet kwijt...
 

Incactus

Actieve deelnemer
9 okt 2018
63
26
Ik moet helaas ook afhaken, krijg dit niet meer passend in het kozijn. Dankjewel iig voor het opmeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.