Vlak vandiktebankVlak en vandiktebank met spiraalas 380v (graag een Hammer)
Ik heb nu een Rojek ook 4messen ook een mooi schaafbeeld en een prima machine één nadeel is dat (ik werk veel met recup eik)het een nagel tegen komt ik de 4messen moet vervangen!veel stelwerk en tijdverlies!Daarom een spiraalas en ook om het minder lawaai.Niet zo gelikt als een (relatief) nieuwe Hammer, maar wel functioneel.![]()
② Vlak vandiktebank 400mm - Gereedschap | Zaagmachines | 2dehands
Te koop vlakvandiktebank merk: sicar 4 beitels in goede staat prijs: €1700,-www.2dehands.be
Met vier scherpe messen gaat deze machine eveneens een mooi schaafbeeld geven.
tenzij het een grote hap is, verschuif ik dan 2 messenéén nadeel is dat (ik werk veel met recup eik)het een nagel tegen komt ik de 4messen moet vervangen
Ok,maar op de Rojek staan geen wegwerpmessen en zijn niet op te schuiven.tenzij het een grote hap is, verschuif ik dan 2 messen
Ok,ik zal volgende week eens langsgaan !Heb je de vraag van spiraalmessen al eens gesteld bij de handelaar waar je de machine gekocht hebt?
Ben je ook zeker dat een spiraalmessenblok de beste oplossing is voor jou probleem? Ik heb er geen ervaring mee, maar een klap van een flinke spijker gaat naar mijn mening de as geen goed doen. Ik denk dan meer bepaald aan schade aan het schroefje, in het slechtste geval afbreken waardoor je het niet meer er uit krijgt.
Suggestie ?Zorg voor een goede metaaldetector scheelt veel werk en geld
bosch blauw krijgt automatisch mijn vertrouwenSuggestie ?
Heb hier een Bosch blauw DMF 10 professional leiding zoeker.Suggestie ?
ik buig mijn hoofd nederig voor een collega die met dit type bosch ervaring heeftHeb hier een Bosch blauw DMF 10 professional leiding zoeker.
Werkt erg onnauwkeurig
Ik heb geen ervaring met metaaldetectoren, maar gebruik je daar niet best zo eentje voor wat hobby detectoristen gebruiken voor het zoeken in open veld?Er zijn zo veel soorten metaaldetectoren zou voor een kleine gaan als het om planken gaat
Wil je voor dik hout dan een zware uitvoering , elektronica gaat zo snel dat je eerst goed moet inlezen voor je
Wat koopt