Fantastische machine, met een (*). Perfect haaks (ik heb nog niet 'verder' dan 36mm dikte geprobeerd, dat wel), geen tot amper uitbrekers, zelfs niet op multiplex met ERG dunne eindfineer, en dat achterwaarts monteren vh zaagblad, daar versta ik botweg niet van dat er uberhaupt nog machines die dit niét kunnen verkocht worden.
Overmorgen, of ten laatste donderdag ga ik trouwens kunnen melden of de Ecotools bladen passen

. Nergens vond ik de spec hieromtrent (alleen de proefondervindelijke compatibiliteit met de Bosch bladen, die op hun beurt dan weer compatibel zouden zijn met de Ecotools). En ja, ik heb een Mafell zaagje tegen een foto van een Ecotools zaagje op het PC-scherm gehouden

…
Enfin ja, ik moest toch bestellen dus 3 EUR en wat "rossen" voor een experimentje konden er wel bij. Bovendien heb ik ook gewoon een lang blad nodig

.
BTW, bij Klokow had ik 'm ruim onder de Nederlandse prijs. Over Belgische prijzen heb ik het zelfs niet meer. Mag niet van mijn psychiater. Noch van mijn vrouw.
(*) Ik HAAT het wanneer ik de P1CC nodig heb, elke keer weer, maar ik weet dat ik elke andere concurrent nog veel meer zou haten. Jimbo en wipzagen gaat nooit wat worden, maar als het dan toch moet, dan graag de Mafell.