Ik heb er ook een. Ben absoluut tevreden. Heb voordat ik deze kocht een deWalt combi-ding geleend. Die kon je omklappen als zaagtafel of afkortzaag. 2 mogelijkheden, maar 3x niks. Ben toch al geen deWalt fan.
De Bosch staat vast op een workmate-look-a-like en wordt regelmatig gebuikt. Als ik een minpunt moet noemen is het de eerder genoemde schaalverdeling op de tafelverbreder. Je hebt niet echt een streep waar je de schaal op moet instellen. Maar een duimstok doet wonderen.
2e minpunt is dat ie onder de -10 niet altijd wil starten! Knop een paar keer indrukken dan pakt ie meestal wel, maar 't is vervelend.
Leuke annekdote: ( en niet eens of-topic)
Ik had de machine net gekocht toen ik weer moest verhuizen dus nadat ie was uitgepakt, moest ie weer terug in de doos. Hier weer uitgepakt bleek een van de kunstof steunen van de tafelverlenger gebroken.
Tja was dat al, of is dat gebeurd bij uit, in en uitpakken. Kon 't me niet echt voorstellen. Mailtje gestuurd , probleem uitgelegd, met het onderdeel nummer naar Bosch- Noorwegen. Geen antwoord. Pas bij de derde herinnering kwam er antwoord uit.....Denemarken. Dan maar uitgelegd in het engels want dat deens is me een raar taaltje.
Antwoord: I can send you a new tool under waranty
Ik grap: dat lijkt me wat overdreven het gaat om dit onderdeelnummer.
Toen was het duidelijk. Week later doosje, beetje zwaar naar mijn mening. Inklaringsformulieren eraan hele reutemeteut.
Doosje open: een motortje! ( made in china overigens)
Weer een mail naar de Deen.
Antwoord: I send you a new tool.
ok.
En ja hoor, een week later, ik zit aan de koffie op mijn terras een vrachtwagentje hier omhoog. Meubelbak.
Bent u Lemen?
Ja dat ben ik.
Heb een pakje voor u.
Laadklep open, een grote groene doos met een pst10. wilt U hier even tekenen?
En hopla achteruit de oprijlaan af! Nu kennen jullie mijn oprijlaan niet, maar er zijn buren die hier met de golf niet omhoog durven

Ook deze bosch kwam uit Denemarken dus ok weer in zijn geheel ingeklaard.
Conclusie: ik heb nu 2 van die Boschen staan en een reservemotor in een doosje.
Dus qua service heb ik ook niet te klagen