Iemand al ervaring met deze PARKSIDE Multitool 12V?

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Laatste foto post 34 is een origineel parkside zaagje en er zit een mm ruimte tussen!
Maar in het algemeen als je de universele passing neemt bv bij eco tools met open kant gaan die altijd passen.
Overigens die parkside zaagjes zijn zeer fijn en volgens mij van zweedse makelij je kunt ze per set kopen er zijn ook speciale performance zaagjes niet veel duurder maar de meer waarde zie ik daar niet van in.
Ik gebruik de zaagjes voornamelijk voor moeilijk bereikbare plekken inval werk en het doorzagen van oude spijkers met name achterzijde la bodems.

Groetnis , Roeland


Mooi, weer wat wijzer geworden :D
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Met de (opengeslepen) Werckmann zaagjes (en andere merken) gebruik je van de 12 ronde pinnetjes er slechts 9.
Aangezien ik dat niet zo'n goede constructie vind, mede doordat de gaatjes vierkant zijn, ga ik zaagjes aanschaffen met de ronde gaatjes en zonder ze open te slijpen. Dat open slijpen heeft voor mij geen meerwaarde. De wartel is er snel genoeg af en opgedraaid.
Zo worden alle 12 pinnetjes op de juiste wijze belast.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.