Omdat ik me vorige week zat te vervelen in een vergadering met onze Ontwerper, was ik aan het schetsen geslagen voor een nieuwe "gereedschapkist" . Groot genoeg om accuboor, lijmtangen, afkortzaag, etc mee te nemen, maar ook sterk genoeg om als zaagbok / werkblad te dienen en in het ergste geval even op te gaan staan om snel een gat te boren.
Ik heb heb nu deze "grafstenen" aan de uiteinden zitten om daarmee te kist te kunnen optillen, maar ik vind het bij nader inzien a) lelijk en b) past de kist zo niet lekker in de kofferbak als ik hem mee zou willen nemen met de auto.
Het handvat 15cm naar beneden verplaatsen gaat niet omdat ik dan de losse bak niet meer kan verwijderen. Iemand andere ideeen voor een oplossing? Twee grepen aan zijkanten zou kunnen, al moet je dan altijd twee handen gebruiken.

En dit is de kist waar ik het idee voor het eerst had uitgeprobeerd.

Ik heb heb nu deze "grafstenen" aan de uiteinden zitten om daarmee te kist te kunnen optillen, maar ik vind het bij nader inzien a) lelijk en b) past de kist zo niet lekker in de kofferbak als ik hem mee zou willen nemen met de auto.
Het handvat 15cm naar beneden verplaatsen gaat niet omdat ik dan de losse bak niet meer kan verwijderen. Iemand andere ideeen voor een oplossing? Twee grepen aan zijkanten zou kunnen, al moet je dan altijd twee handen gebruiken.

En dit is de kist waar ik het idee voor het eerst had uitgeprobeerd.