Then it usually is. Er zijn via Banggood en andere 'high end' Chinese marktplaatsen wel zinvolle klonen to vinden, maar dan ben je toch al minimaal zo'n 100 euro kwijt. Nog steeds niet meer dan een kwart van een Woodpecker. Deze aanbieder gebruikt alleen maar illegaal de plaatjes van de Woodpecker website, maar als je het bestelt ziet het er ineens heel anders uit (don't ask...). Maar er zijn ook Chinese aanbieders die goede klonen maken. Ik weet niet meer wie mijn boorstandaard maakte, maar Hongdui gereedschappen zijn over het algemeen van acceptabele kwaliteit of beter, zo ook Enjoywood.
Op Amazon en in reviews schrijven ze dat er een beetje speling is, vooral bij lange boren.Ik heb de Milescraft drillmate, ben daar niet helemaal ontevreden over, maar ik zou hier toch een boorklos voor maken, juist omdat het zo precies moet zijn. Pak daarvoor de hardste houtsoort die je kan vinden
En hoe is de klus uiteindelijk geklaard?Deze heb ik, maar er zit veel te veel speling in het geheel.
Had hem nodig maar het kwam niet goed uit aan de andere kant. Ik moest er zo'n 440 doen...
Dank voor je aanbod! ik heb de mogelijkheid om hier in de buurt bij iemand langs te gaan. Ik ben voor nu dus geholpen.Of je laat iemand op een CNC freesmachine de gaten in een malletje maken van aluminium.
Of je neemt het werkstuk mee en doet het op een cnc machine als het een eenmalig project is.
Je bent voor CNC freesmachine bij mijn welkom. Dan doe ik het voor je. Echter woon ik wel 2.5 uur rijden van Arnhem.........
Of ik maak een malletje als je de maten doorgeeft. Dat is wel makkelijk op te sturen.
Precies! ik inmiddels terecht in de buurt, dus voor deze ‘opgave’ ben ik geholpen. Dank in ieder geval voor het aanbod.Of iemand in de buurt met een grotere kolomboor.
Als Almen in de buurt genoeg is @Jibjibbers
die van mij gaat tot iets meer dan 17,5 cm
dan ben je welkom, stuur dan maar even bericht