Hulp gezocht.

t.timmermans

Actieve deelnemer
14 jun 2023
49
55
Schoonhoven
Hallo, ik ben Thijs. Ik ben nu 15 jaar oud en zit in vwo 4. Ik woon in het stadje schoonhoven. Ik ben nu al 2 jaar druk met houtdraaien! Als ik niet bezig ben met school of werken ben ik bij ons thuis op het schuurzoldertje druk aan het draaien!

Nu wil ik heel graag een salontafeltje bouwen, maar ik heb er de gereedschappen en ervaring niet voor. Wie zou het leuk vinden mij hierbij te helpen? Ik heb het hout ervoor liggen en zelf heb ik de nodige handgereedschappen.

Ik hoop een reactie te krijgen van iemand die het leuk zou vinden met mij dit te doen en een beetje bij mij in de buurt woont.

Groetjes
Thijs
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Hoi Thijs, wat leuk dat je met hout bezig bent! Helaas woon ik te ver weg maar er is vast wel iemand die kan helpen:) verder ben ik wel heel nieuwsgierig naar je houtdraaiwerk!
 
  • Leuk
Waarderingen: t.timmermans

Roelv

Actieve deelnemer
16 jul 2023
126
41
Utrecht
Helaas ook voor mij te ver weg. Probeer ook zeker eens de stadswerkplaats in Utrecht. Ook niet om de hoek voor je, maar daar lopen wel veel mensen/vrijwilligers rond die dit ongetwijfeld leuk gaan vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: t.timmermans

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Ha Thijs, supergoed dat je je aanmeldt. Ik hoop dat er iemand in de buurt zit die je verder op weg kan helpen. Nootdorp is ook nog niet echt in de buurt van Schoonhoven...
 
  • Leuk
Waarderingen: t.timmermans

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Welkom hier Thijs! De houtdraaiersvereniging Radius heeft lokale afdelingen waar vast welkom bent voor begeleiding. Over twee weken is er de open dag Hout in Zutphen, waar je veel demonstraties kunt bijwonen en mensen spreken die je advies en hulp kunnen geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: t.timmermans

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.