Hulp gezocht bij aluminium liniaal van invalzaag inkorten

Arathonk

Actieve deelnemer
1 mei 2016
79
4
Eindhoven
Goedenavond,

Ik wil graag de aluminium liniaal van mijn invalzaag ingekort hebben, dit om korte stukken te kunnen zagen en daarvoor niet een liniaal van 1,5 meter te hoeven gebruiken.
Is er iemand in Eindhoven die hier mee kan helpen?

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.516
812
Moordrecht
Dat is wel handig. Heb je geen 2e liniaal bij je invalzaag? Als je een iets verhoogde opstelling maakt van bijvoorbeeld stroken 18mm mp en je te zagen liniaal op het ondergelegen oppervlak vastpakt moet dat toch ook prima werken lijkt mij.

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
222
70
Rotterdam Ommoord
De zaag geleiders van Parkside (ook geschikt voor makita, festool) zijn slechts 700mm lang en volgens mij behoorlijk voordelig.
(nu niet los op voorraad, 100 euro voor 2x700mm incl invalzaag)
Of heb je een lange geleider met een beschadigd stuk om op te offeren?

En anders vast iemand uit omgeving Eindhoven die m met afkortzaag of zaagsnede voor je wil inkorten!

Arathonk

Actieve deelnemer
1 mei 2016
79
4
Eindhoven
De zaag geleiders van Parkside (ook geschikt voor makita, festool) zijn slechts 700mm lang en volgens mij behoorlijk voordelig.
(nu niet los op voorraad, 100 euro voor 2x700mm incl invalzaag)
Of heb je een lange geleider met een beschadigd stuk om op te offeren?

En anders vast iemand uit omgeving Eindhoven die m met afkortzaag of zaagsnede voor je wil inkorten!
Ik heb inderdaad al een rail die ik op wil offeren, van Makita, 1,5m lang.

En inderdaad hopelijk is er iemand die dat voor mij zou willen doen, vandaar mijn oproepje! :)

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
389
165
Eindhoven
Ik zit in Eindhoven en kan hem over een week of 2 wel voor je afkorten (kapex met alu blad)
Ik heb eventueel ook nog 2 gebruikte parkside rails van 700mm liggen voor iemand die ze kan gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.