Goedendag. Een vraagje, na een hele verbouwing van mijn huis wil ik nu graag ensuite/schuif deuren gaan maken. De bedoeling is om glas in lood te laten maken en het houtwerk zelf te gaan maken. Dit wil ik doen van Meranti (kopmaat 40x144mm). Ik twijfel aan wat de sterkste houtverbinding in de hoeken van het raamwerk is (die ook haalbaar voor mij is om te maken). Ik kan eventueel een Festool domino frees lenen, maar zat ook te denken aan stevige lange deuvels van 14mm doorsnee. Of
is een pen en gat verbinding de enige geschikte optie? Dit laatste lijkt me bewerkelijk en lastig precies passend te krijgen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Bij deze ook een grove schets van de afmetingen van 1 deur en een plaatje van ensuite deuren om er beeld bij te krijgen. Alvast bedankt voor het meedenken!

is een pen en gat verbinding de enige geschikte optie? Dit laatste lijkt me bewerkelijk en lastig precies passend te krijgen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Bij deze ook een grove schets van de afmetingen van 1 deur en een plaatje van ensuite deuren om er beeld bij te krijgen. Alvast bedankt voor het meedenken!

Laatst bewerkt: