Houtverbindigen fabrieksmatig laten zagen

timmerwork

Nieuw lid
7 nov 2021
1
0
monster
Voor opkomende en toekomstige projecten ben ik opzoek naar een zagerij die houtverbindingen op bestelling zaagt.

Denk aan projecten zoals Schuurwoningen en tuinhuisjes.
Waarbij het mogelijk is om zelf de tekeningen aan te leveren met de juiste maatvoeringen en de zagerij het maakt.
Dus het gaat hierom, van de staanders tot aan de nok, en dan uitgevoerd met pen en gat verbindingen en bevestig met houten pennen.

Dus heeft er iemand enige idee bij welk adres ik hiervoor moet zijn? Ik weet dat er ieder geval een Duitse partij dit ook doet want dit is mij een keer verteld, alleen kan ik er op Google geen één vinden.

Alvast bedankt!
 

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Voor opkomende en toekomstige projecten ben ik opzoek naar een zagerij die houtverbindingen op bestelling zaagt.

Denk aan projecten zoals Schuurwoningen en tuinhuisjes.
Waarbij het mogelijk is om zelf de tekeningen aan te leveren met de juiste maatvoeringen en de zagerij het maakt.
Dus het gaat hierom, van de staanders tot aan de nok, en dan uitgevoerd met pen en gat verbindingen en bevestig met houten pennen.

Dus heeft er iemand enige idee bij welk adres ik hiervoor moet zijn? Ik weet dat er ieder geval een Duitse partij dit ook doet want dit is mij een keer verteld, alleen kan ik er op Google geen één vinden.

Alvast bedankt!
Een bedrijf die een Hundegger bewerkingscenter heeft lijkt mij een prima oplossing. Weet zo niet waar die staan, misschien dat een ander forum lid je verder kan helpen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.