Houtveiling

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
191
217
De catalogus is online:
Zo te zien hééél veel mooi hout.
Heeft er misschien iemand interesse om samen 1 korte dikke boom te kopen? bijvoorbeeld een iep, of plataan?
Groet,
Chris
Dag Chris,
Ik ben vandaag gaan kijken op de Rolbaan (tussen de stormen door :)). Inderdaad heel veel mooi hout. Veel kavels zijn voor mij als hobbyist te groot. Ik zoek bij voorkeur stammen om planken te laten zagen die ik dan na het drogen zelf kan schaven. Met een vandiktebank van 50cm breed zoek ik vooral stammen tot max 60 cm van iep, plataan, fruitbomen (walnoot wordt me te duur op de veiling), honingboom, valse christendoorn, taxus, etc. Veel kavels bevatten meerdere stammen waarvan ik er dan maar 1 of 2 wil hebben (en in 1 keer kan vervoeren, mijn aanhanger kan max 1500 kg dragen). Dus als jij kavels gezien hebt die je zou willen delen, laat het even weten dan kijken we of ik die ook op het oog heb.
Groet, Harry
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
Dag Chris,
Ik ben vandaag gaan kijken op de Rolbaan (tussen de stormen door :)). Inderdaad heel veel mooi hout. Veel kavels zijn voor mij als hobbyist te groot. Ik zoek bij voorkeur stammen om planken te laten zagen die ik dan na het drogen zelf kan schaven. Met een vandiktebank van 50cm breed zoek ik vooral stammen tot max 60 cm van iep, plataan, fruitbomen (walnoot wordt me te duur op de veiling), honingboom, valse christendoorn, taxus, etc. Veel kavels bevatten meerdere stammen waarvan ik er dan maar 1 of 2 wil hebben (en in 1 keer kan vervoeren, mijn aanhanger kan max 1500 kg dragen). Dus als jij kavels gezien hebt die je zou willen delen, laat het even weten dan kijken we of ik die ook op het oog heb.
Groet, Harry
Hou ik van: een Hobbyist met een vandiktebank van 50 cm breed 😁 en ik moet er van leven met mijn 40 cm bank.
Heb geen interesse om samen stammen te kopen, maar ik woon er praktisch naast en heb een woodmizer LT15.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3 en ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.